Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447

Det er ikke så lett å la være å flørte når mrxx er i nærheten, som du nettopp erfarte *Ler av og til fuji*

*Gliser*

Nei der ser du - skulle tulle litt og holde meg på avstand, og plutselig står jeg der med begge bena i myra i glasshus ++

Prøve å holde deg unna dine sevanlige personangrep vel? Er det virkelig nødvendig hver gang? Du fremstår ikke i noe godt lys på den måten...

Ekspertene sier da ikke at alle har problemer, men at man kan få det. Så enkelt er det

Jeg angriper tilbake når drittunger angriper meg. Så enkelt er det. Takler du ikke det, så er det ditt problem - jeg anbefaler at du hopper over innleggene mine.

"........................................."

Annonse

Det sier jo litt om deg. Det var da Prozak som først greide å komme med personangrep (som vanlig) i mangel på noe fornuftig å si.

Hvis ikke debatten har vart lengre, så jeg ikke har fått med alt.

" Det var da Prozak som først greide å komme med personangrep (som vanlig) i mangel på noe fornuftig å si."

Skjønner ikke at jeg gidder å diskutere dette, iom. at du sannsynligvis er "trysling". Men:

Her var uttalelsen din:

"Jeg syns ikke at vi uten videre skal avfeie både hudeksperter og eksperter på underlivshelse med slike flåsete kommentarer."

Hundre prosent usaklig, iom. at jeg hverken avfeide noen eksperter eller generaliserte på noe som helst måte om noe som helst. Så usaklig og lite intelligent at et spørsmål om vedkommendes sjelsevner er helt på sin plass. Legg merke til at det var som svar til et dustete svar, ikke den første uttalelsen.

Du skjønner selvfølgelig ikke dette, og det er lite jeg kan gjøre med det. Men mer er det ikke å si.

"......................................."

Gjest hubbabubba123

Jeg blir/ble mobbet for fargen på håret der nede, så jeg tar det vekk for å ha et sexliv i det hele tatt!

Samboer nå har ikke sagt noe, men så har han heller ikke sett meg med hår der.. Gutter synes tydeligvis fargen har litt å si..

Og hvilken farge er det, om jeg tør spørre?

Det sier jo litt om deg. Det var da Prozak som først greide å komme med personangrep (som vanlig) i mangel på noe fornuftig å si.

Hvis ikke debatten har vart lengre, så jeg ikke har fått med alt.

Sitat: "Det sier jo litt om deg"

Og det er på den måten du ønsker å fremstå som nøytral og saklig - og som kritiker av personangrep?

he-he-he-he....

Morsom du....:-)

Men - hvordan skal det egentlig gå med disse nattebesøkene nå? Blir ikke det litt problematisk?

Nå vet jo mrxx hvilket hus han ikke skal i neste gang. Jeg får bare krysse fingrene for at det ikke er lagt ut for mange nøkler under mattene i området rundt her!

Hehe, nei jeg vet ikke mailadressen...men nå stikker jeg i møte.

Stikker i møte? *flire*

Du må ikke stikke av på trening og møter hele tiden dah...nå som det begynte å bli spennende *s*

;)

Du får si fra hvis du vil ha mailadressen da, sånn mellom alle møtene og treningsøktene -

Nå vet jo mrxx hvilket hus han ikke skal i neste gang. Jeg får bare krysse fingrene for at det ikke er lagt ut for mange nøkler under mattene i området rundt her!

Om han skal bruke eliminasjonsmetoden kan det jo ta ganske lang tid. Tenk om han blir utslitt før han finner fram til deg? Utbrent?

Annonse

Stikker i møte? *flire*

Du må ikke stikke av på trening og møter hele tiden dah...nå som det begynte å bli spennende *s*

;)

Du får si fra hvis du vil ha mailadressen da, sånn mellom alle møtene og treningsøktene -

Heia, heia, heia, amber!

Bare stå på! Ikke la ham slippe unna!

Iiik! Det hadde jo vært katastrofe!

Jeg skal vurdere å henge ut noe, så han ser at det er riktig hus...

Og etterhvert som ryktene sprer seg, og alle naboene begynner å henge ut noe i tur og orden, så han skal finne fram? Og alle vet hvem sin tur det er i natt?

Det blir kult.

Gjest trysling

Og din oppfatning er nok ikke heller i overensstemmelse med min....

Hvis noen opptrer flåsete her, så må det være deg - ut i fra min definisjon av begrepet.

Å påstå at eksperter som framfører et syn på en sak, er hjernevaskede, kaller jeg flåsete.

Gjest nøytral her

Jeg angriper tilbake når drittunger angriper meg. Så enkelt er det. Takler du ikke det, så er det ditt problem - jeg anbefaler at du hopper over innleggene mine.

"........................................."

Du angriper ikke tilbake, det er vanligvis du som angriper og vil krangle først. Dette har du tydeligvis problemer med å se. Når det du svarer er: du er dum, har du per def begynt skitt kastingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...