Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest nøytral her

" Det var da Prozak som først greide å komme med personangrep (som vanlig) i mangel på noe fornuftig å si."

Skjønner ikke at jeg gidder å diskutere dette, iom. at du sannsynligvis er "trysling". Men:

Her var uttalelsen din:

"Jeg syns ikke at vi uten videre skal avfeie både hudeksperter og eksperter på underlivshelse med slike flåsete kommentarer."

Hundre prosent usaklig, iom. at jeg hverken avfeide noen eksperter eller generaliserte på noe som helst måte om noe som helst. Så usaklig og lite intelligent at et spørsmål om vedkommendes sjelsevner er helt på sin plass. Legg merke til at det var som svar til et dustete svar, ikke den første uttalelsen.

Du skjønner selvfølgelig ikke dette, og det er lite jeg kan gjøre med det. Men mer er det ikke å si.

"......................................."

Selvsag. Du har jo som vanlig rett. Så kenge du tror i hodet ditt at du alltid har rett er det liten vits å diskutere med deg.

Gjest nøytral her

Sitat: "Det sier jo litt om deg"

Og det er på den måten du ønsker å fremstå som nøytral og saklig - og som kritiker av personangrep?

he-he-he-he....

Morsom du....:-)

Ja, men jeg er da heller ikke her for å diskutere sak. Debatten vår dreide seg jo faktisk om personer.

Gjest trysling

" Det var da Prozak som først greide å komme med personangrep (som vanlig) i mangel på noe fornuftig å si."

Skjønner ikke at jeg gidder å diskutere dette, iom. at du sannsynligvis er "trysling". Men:

Her var uttalelsen din:

"Jeg syns ikke at vi uten videre skal avfeie både hudeksperter og eksperter på underlivshelse med slike flåsete kommentarer."

Hundre prosent usaklig, iom. at jeg hverken avfeide noen eksperter eller generaliserte på noe som helst måte om noe som helst. Så usaklig og lite intelligent at et spørsmål om vedkommendes sjelsevner er helt på sin plass. Legg merke til at det var som svar til et dustete svar, ikke den første uttalelsen.

Du skjønner selvfølgelig ikke dette, og det er lite jeg kan gjøre med det. Men mer er det ikke å si.

"......................................."

"nøytral her" er ikke undertegnede, det kan sikkert moderator bekrefte.

Er du paranoid også?

Ja, det er virkelig yr steming her inne om dagen!

Du behøver jo nesten ikke bidra en gang - de går jo helt i selvssving.

Og så virker det jo som om du er en kjernekar, da.

(se det - nå var jeg i sving også... ;-)

Takk for det snuppa:-)

De er selvdrevne så dette går så det suser, nesten bokstavelig, hehe.

Annonse

Å påstå at eksperter som framfører et syn på en sak, er hjernevaskede, kaller jeg flåsete.

Det var med et smiletegn etter, så jeg ser ikke helt hvorfor du tar det så "alvorlig" ment?

Men det kan tyde på at du er litt forutinntatt? Ingen påstand fra min side, men bare et "forsiktig" spørsmål...:-)

Stikker i møte? *flire*

Du må ikke stikke av på trening og møter hele tiden dah...nå som det begynte å bli spennende *s*

;)

Du får si fra hvis du vil ha mailadressen da, sånn mellom alle møtene og treningsøktene -

Skal ikke trene i dag, men det er mulig det blir et lite møte til:-)

Mailadressen din kan du jo alltids legge ut.....men min ligger ute den.

Ja, men jeg er da heller ikke her for å diskutere sak. Debatten vår dreide seg jo faktisk om personer.

Etter hva du selv nå sier så er jo i så fall "sak" her Prozak og trysling.

Og du fant det da riktig å kommentere min person samtidig som du kritiserer de andre her for ikke å holde seg til sak?

Jeg har litt problemer med å forstå logikken din, og føler at innleggene dine bærer uttrykk for en viss grad av dobbeltmoral - eller selvmotsigelse?

fuji1365380447

Takk for det snuppa:-)

De er selvdrevne så dette går så det suser, nesten bokstavelig, hehe.

Jepp, og så går du jo SDD en høy gang, når det gjelder å være den mest attraktive hanen i DOL-hønekurven om dagen...

Konkurranse er bra!

Annonse

Skal ikke trene i dag, men det er mulig det blir et lite møte til:-)

Mailadressen din kan du jo alltids legge ut.....men min ligger ute den.

ok, send bildet til

[email protected]

(NB:alt på linja/hele nicket må med, ikke bare det blå, hvis linken blir seende like rar ut som de andre gangen jeg har lagt den ut)

:)

Syns jeg husker at du la ut mailen din forleden dag, så jeg får lete den opp.

Visst er det freddan, bare lov at du kommer hit først ;)

Du er redd han ikke skal finne fram og komme riktig nå? ;)

Du står formelig og tripper, hehe ;-p

Det var nok lurt å henge ut et tegn i tillegg til nøkkelen under matta. Bare ikke resten av nabolaget gjør det samme... *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...