Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 238
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

46

• mrxx

36

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

ok, send bildet til

[email protected]

(NB:alt på linja/hele nicket må med, ikke bare det blå, hvis linken blir seende like rar ut som de andre gangen jeg har lagt den ut)

:)

Syns jeg husker at du la ut mailen din forleden dag, så jeg får lete den opp.

Vi får se, vi får se.......nytt møte her nå.

Du er redd han ikke skal finne fram og komme riktig nå? ;)

Du står formelig og tripper, hehe ;-p

Det var nok lurt å henge ut et tegn i tillegg til nøkkelen under matta. Bare ikke resten av nabolaget gjør det samme... *s*

Som du ser lenger nede, så vil en sort stringtruse bli hengt ut!

Klart jeg tripper! Etter beskrivelsen din vet jeg jo hva jeg har gått glipp av!

Gjest nøytral her

Etter hva du selv nå sier så er jo i så fall "sak" her Prozak og trysling.

Og du fant det da riktig å kommentere min person samtidig som du kritiserer de andre her for ikke å holde seg til sak?

Jeg har litt problemer med å forstå logikken din, og føler at innleggene dine bærer uttrykk for en viss grad av dobbeltmoral - eller selvmotsigelse?

Ja, ser det ikke kjent ut? Hint: Prozak...

Annonse

Som du ser lenger nede, så vil en sort stringtruse bli hengt ut!

Klart jeg tripper! Etter beskrivelsen din vet jeg jo hva jeg har gått glipp av!

Nå stakk han på møte igjen...bra han ikke har for vane å gå på møter om natta, da. Andre møter enn disse abonnementsmøtene, altså ;)

:-D

Nå stakk han på møte igjen...bra han ikke har for vane å gå på møter om natta, da. Andre møter enn disse abonnementsmøtene, altså ;)

:-D

Jeg får ha håndjerna klar og smekke dem på ham så han ikke får stukket fra meg på møte i natt før jeg er helt tilfreds ;)

Har du fått sett noen øyne enda?

Jeg får ha håndjerna klar og smekke dem på ham så han ikke får stukket fra meg på møte i natt før jeg er helt tilfreds ;)

Har du fått sett noen øyne enda?

Nope. Ingen øyne ennå. Men han gikk jo på møte nå igjen, så...

*venter utålmodig*

;-D

Annonse

Du angriper ikke tilbake, det er vanligvis du som angriper og vil krangle først. Dette har du tydeligvis problemer med å se. Når det du svarer er: du er dum, har du per def begynt skitt kastingen.

Vis meg hvor jeg har angrepet noen først i denne tråden, da. Sånn bare for moro skyld.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...