Gå til innhold

Hva har dere klesklyper i ?

Anbefalte innlegg

Gjest klypa 2005
Skrevet

Har klesklyper i en tom isboks men føler dette er litt upraktisk og veldig stygt. hva har dere klesklypene deres i ??

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

30

• mariaflyfly

29

• Line

3

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm... Jeg tror jeg har klesklypene mine i en umerket kasse på loftet, innerst og helt utilgjengelig. Og med tanke på når vi flyttet hit må de ha vært der i tre år.

Skrevet

Hmm... Jeg tror jeg har klesklypene mine i en umerket kasse på loftet, innerst og helt utilgjengelig. Og med tanke på når vi flyttet hit må de ha vært der i tre år.

Du vasker ikke klæra dine, skjønner jeg? ;)

Skrevet

*flirer*

Tørk av deg fliret! Det er en praktisk størrelse, og hvem vil vel ikke ha litt koselig inspirasjon når man henger opp klær? det er tross alt ikke SÅ gøy...?

Skrevet

Du vasker ikke klæra dine, skjønner jeg? ;)

Lukter jeg vondt, synes du?

Skrevet

Har klesklyper i en rund hvit plastikkboks. Kan muligens ha vært et gammelt spann tidligere...

Skrevet

Lukter jeg vondt, synes du?

Har i grunnen ikke tenkt over det, så neeeiiiii. :)

Skrevet

Har i grunnen ikke tenkt over det, så neeeiiiii. :)

Jeg vasker da tøy, men jeg bruker ikke klesklyper, nei.

Skrevet

Tørk av deg fliret! Det er en praktisk størrelse, og hvem vil vel ikke ha litt koselig inspirasjon når man henger opp klær? det er tross alt ikke SÅ gøy...?

Bruker su dem til bæsjebleier også? Det er en praktisk størrelse, og hvem vil vel ikke ha litt koselig inspirasjon når man skifter bleier? det er tross alt ikke SÅ gøy...?

Skrevet

Har de i en sånn nettingpose som fulgte med noen BH'er jeg kjøpte en gang, de henger på veggen på vaskerommet, og der er det ingen andre enn meg og katten som er, så det spiller ikke så stor rolle!

Skrevet

Jeg vasker da tøy, men jeg bruker ikke klesklyper, nei.

Praktisk å ha når man tørker tøy utendørs, vettu.

Skrevet

Bruker su dem til bæsjebleier også? Det er en praktisk størrelse, og hvem vil vel ikke ha litt koselig inspirasjon når man skifter bleier? det er tross alt ikke SÅ gøy...?

Selvfølgelig! :) Jeg har jo mange av dem hjemme, vettu. men det har kanskje du også?

Skrevet

Praktisk å ha når man tørker tøy utendørs, vettu.

Ikke hvis man har en pollenallergiker i hus.

Vet du hva jeg får til middag i dag?

:)

Skrevet

Selvfølgelig! :) Jeg har jo mange av dem hjemme, vettu. men det har kanskje du også?

Nei, vi har nesten ingen, vi. Bruker omtrent ikke polposer.

Skrevet

Ikke hvis man har en pollenallergiker i hus.

Vet du hva jeg får til middag i dag?

:)

Nei? Noe godt? Jeg trenger nemlig litt inspirasjon. Er bare meg og unga hjemme til middag i dag, og jeg har vondt i vilja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...