Gå til innhold

Hva har dere klesklyper i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, vi har nesten ingen, vi. Bruker omtrent ikke polposer.

For du er vel egentlig ganske sjelden på polet.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

30

• mariaflyfly

29

• Line

3

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei? Noe godt? Jeg trenger nemlig litt inspirasjon. Er bare meg og unga hjemme til middag i dag, og jeg har vondt i vilja.

Hva med tortellini med fløte, bacon og spinat?

Vi skalha pizza. _Lenge_ siden sist.

Skrevet

For du er vel egentlig ganske sjelden på polet.

Egentlig ja, det er liksom gubbens gesjeft. Og han kjøper helst en hel kasse i slengen.

Så hvis du har nyttige bruksområder for tomme vinkasser...

Skrevet

Egentlig ja, det er liksom gubbens gesjeft. Og han kjøper helst en hel kasse i slengen.

Så hvis du har nyttige bruksområder for tomme vinkasser...

Pappgjenvinning? Eller stable klesklypene på loftet i?

Skrevet

Pappgjenvinning? Eller stable klesklypene på loftet i?

Det jo omtrent det det går i nå da, med mindre jentungen skal bruke en til leke med...

Skrevet

Hva med tortellini med fløte, bacon og spinat?

Vi skalha pizza. _Lenge_ siden sist.

Tortellini var ikke dumt forslag. Begge unga digger det. Pleier å lage med broccoli istedet for spinat. Menneh du... hvordan kom fløten inn i bildet? Jeg pleier å lage en bechamelsaus, jeg. Med masse fersk parmesan og sånn. :)

Skrevet

Det jo omtrent det det går i nå da, med mindre jentungen skal bruke en til leke med...

De er litt kjipe å bli kvitt, dah! Men tomme vinflasker er minst like kjipt. Men nå har det endelig kommet en gjenvinningsstasjon for glass uttafor butikken. ;)

Skrevet

Tortellini var ikke dumt forslag. Begge unga digger det. Pleier å lage med broccoli istedet for spinat. Menneh du... hvordan kom fløten inn i bildet? Jeg pleier å lage en bechamelsaus, jeg. Med masse fersk parmesan og sånn. :)

Vi lager vel strengt tatt bechamel vi også - med en god fløteskvett. Eventuelt heller vi bare fløten over det stekte baconet, og har oppi en god del ost - osten tykner sausen den også.

Blåost (gorgonzola evt norzola) bacon, fløte og spinat er en vinner det også. Men da blir man veldig mett etterpå. Du husker historien om Ch og sjokkiskaka?

Skrevet

Vi lager vel strengt tatt bechamel vi også - med en god fløteskvett. Eventuelt heller vi bare fløten over det stekte baconet, og har oppi en god del ost - osten tykner sausen den også.

Blåost (gorgonzola evt norzola) bacon, fløte og spinat er en vinner det også. Men da blir man veldig mett etterpå. Du husker historien om Ch og sjokkiskaka?

Åh? Spiste han tortellini før sjokoladekaka? *flirer*

Skrevet

De er litt kjipe å bli kvitt, dah! Men tomme vinflasker er minst like kjipt. Men nå har det endelig kommet en gjenvinningsstasjon for glass uttafor butikken. ;)

Du burde egentlig oppleve Ch. titte igjennom de tomme vinflaskene våre, får å se hva vi har vært igjennom siden sist....

Skrevet

Åh? Spiste han tortellini før sjokoladekaka? *flirer*

Nei, han hadde spist pasta med blåost på smaking hos oss, og da han kom hjem sto den en sjokoladekake i kjøleskapet, som han presset i seg flere stykker av mens han stønnet: 'Å, så mett jeg er'...

Skrevet

Du burde egentlig oppleve Ch. titte igjennom de tomme vinflaskene våre, får å se hva vi har vært igjennom siden sist....

Han pleier å ta seg en runde i kjeller'n og sjekke alle tomflasker før hver smaking? *vantro* Snakk om nerde-humor???

Skrevet

Han pleier å ta seg en runde i kjeller'n og sjekke alle tomflasker før hver smaking? *vantro* Snakk om nerde-humor???

Nei, det er ikke så ille, de ligger i en ikeapose bak kjøkkendøra. Men han virker utvilsom litt - eh - spesielt interessert....

Skrevet

Nei, han hadde spist pasta med blåost på smaking hos oss, og da han kom hjem sto den en sjokoladekake i kjøleskapet, som han presset i seg flere stykker av mens han stønnet: 'Å, så mett jeg er'...

*Hehe* Husker historien, ja. Men visste ikke at det var pasta med blåost. Har du forresten servert pizzaen til de gutta? Eller sparrisen? ;)

Gjest romler mest
Skrevet

En blomstrete leirkrukke som har overlevd 2 verdenskriger, og sikkert kommer til å overleve et par til. 6. generasjons arv.

Skrevet

Nei, det er ikke så ille, de ligger i en ikeapose bak kjøkkendøra. Men han virker utvilsom litt - eh - spesielt interessert....

Det kan du trygt si, ja. Utvilsomt for SVÆRT spesielt interesserte. ;)

Skrevet

*Hehe* Husker historien, ja. Men visste ikke at det var pasta med blåost. Har du forresten servert pizzaen til de gutta? Eller sparrisen? ;)

Ch har spist pizzaen og kalte den genial :)

Sparris a la flyfly, ja, du sier noe. Neste gang!

Skrevet

Det kan du trygt si, ja. Utvilsomt for SVÆRT spesielt interesserte. ;)

Skal du komme og ta en titt kanskje?

Skrevet

Neste gang jeg er hos deg skal jeg smugle et par tomme flasker Gato Negro o.l. ned i Ikea posen. Bare for å skade deres gode navn og rykte. MUAHAHAHA *ondskapsfull latter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...