Gå til innhold

Hva har dere klesklyper i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ch har spist pizzaen og kalte den genial :)

Sparris a la flyfly, ja, du sier noe. Neste gang!

Best jeg er der da og sørger for at rette kvinne mottar applausen. :)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

30

• mariaflyfly

29

• Line

3

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neste gang jeg er hos deg skal jeg smugle et par tomme flasker Gato Negro o.l. ned i Ikea posen. Bare for å skade deres gode navn og rykte. MUAHAHAHA *ondskapsfull latter*

Hehe!

Men er du sikker på at han lar seg lure? Har en mistanke om at han kjenner vinsmaken vår ganske godt...

Og hvor mange tomme gato negro finnes egentlig hos deg?

Skrevet

Best jeg er der da og sørger for at rette kvinne mottar applausen. :)

Etter at du har vasket viduene?

Skrevet

Hehe!

Men er du sikker på at han lar seg lure? Har en mistanke om at han kjenner vinsmaken vår ganske godt...

Og hvor mange tomme gato negro finnes egentlig hos deg?

Ingen. Men jeg skal alltids kunne klare å skaffe et par flasker! har en nabo som synes det er en fortreffelig vin. ;)

Skrevet

Etter at du har vasket viduene?

Det skal jeg jo gjøre på søndag? ;)

Skrevet

Det skal jeg jo gjøre på søndag? ;)

Minner meg selv på å kjøpe nal...

Tror ikke vi har noen planer lørdag heller, om det skulle passe bedre.

Skrevet

Liten plastkurv.

På hytta henger det igjen etter gammel tante et sånt forkle med stor, rutet lomme spsialsydd for klesklyper.

Det hender jeg bruker det der for kosens skyld, men stort sett putter jeg klypene i lomma (treningsoverall) eller så henger de u te til siste høsttur, da bor de i vedbua til våren.

Her hjemme har jeg dem i et blått plastspann det har vært solbærsyltetøy i en eller annen gang.

Skrevet

Ingen. Men jeg skal alltids kunne klare å skaffe et par flasker! har en nabo som synes det er en fortreffelig vin. ;)

Jaja, han vet vel ikke hva han går glipp av....

Skrevet

Jaja, han vet vel ikke hva han går glipp av....

Hun! ;) Hun innrømmer å smake forskjell fra andre ting, så hun er vel kanskje på glid?

Men jeg har en grusom tomflaske med noe som het Møllerens gode røde" eller noe sånn. (Jeg var sikker på at det var noe hjemmelaga vin, men ifølge gubben var det pol-kork på den). Den stod visst igjen etter en fest vi hadde for leeenge sida, og gubben og trøndernabo'n (ikke HM, men han andre som er vant til å drikke karsk) drakk den en sein nattetime da vi var tomme for rødvin og øl. ;)

Skrevet

Minner meg selv på å kjøpe nal...

Tror ikke vi har noen planer lørdag heller, om det skulle passe bedre.

Jeg er aleine med begge unga hele helga, så det spiller ingen stor rolle for meg. :)

Skrevet

Hun! ;) Hun innrømmer å smake forskjell fra andre ting, så hun er vel kanskje på glid?

Men jeg har en grusom tomflaske med noe som het Møllerens gode røde" eller noe sånn. (Jeg var sikker på at det var noe hjemmelaga vin, men ifølge gubben var det pol-kork på den). Den stod visst igjen etter en fest vi hadde for leeenge sida, og gubben og trøndernabo'n (ikke HM, men han andre som er vant til å drikke karsk) drakk den en sein nattetime da vi var tomme for rødvin og øl. ;)

Mener til og med at jeg har sett den flaska, jeg :)

Skrevet

Jeg er aleine med begge unga hele helga, så det spiller ingen stor rolle for meg. :)

Hva foretrekker du da? Du skulle jo noe søndag kveld??

Skrevet

Mener til og med at jeg har sett den flaska, jeg :)

Den var visst ikke spesielt god. ;)

Skrevet

Hva foretrekker du da? Du skulle jo noe søndag kveld??

Stemmer. Skal forresten noe lørdag kveld (hvis jeg får barnevakt litt. Broder'n har invielsesfest i huset til besteforeldra våre) også, men kanskje lørdag er like greit? :)

Skrevet

Stemmer. Skal forresten noe lørdag kveld (hvis jeg får barnevakt litt. Broder'n har invielsesfest i huset til besteforeldra våre) også, men kanskje lørdag er like greit? :)

Da tar vi lørdag. Pasta eller fiskesuppe?

Skrevet

Den var visst ikke spesielt god. ;)

Hjemmelaget vin har gjerne en tendens til det?

Skrevet

Da tar vi lørdag. Pasta eller fiskesuppe?

Forresten! Enga har hjemmekamp som jeg skal prøve å komme meg på! Er det ok med søndag likavel?

Skrevet

Hjemmelaget vin har gjerne en tendens til det?

Den smakte visst grønnjævlig ifølge gubben. :)

Skrevet

Den smakte visst grønnjævlig ifølge gubben. :)

Det aner meg at han fikk den i seg for det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...