Gå til innhold

Hva har dere klesklyper i ?

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

30

• mariaflyfly

29

• Line

3

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Forresten! Enga har hjemmekamp som jeg skal prøve å komme meg på! Er det ok med søndag likavel?

Søndag, fra lunch, da? Pasta? Ikke gr-vennlig...

Skrevet

Det aner meg at han fikk den i seg for det?

Jeg tror du har rett. :) Nabo'n var forresten i svært laber form dagen derpå.

Skrevet

Søndag, fra lunch, da? Pasta? Ikke gr-vennlig...

Høres kjempebra ut. :)

Skrevet

Jeg tror du har rett. :) Nabo'n var forresten i svært laber form dagen derpå.

Men det der er faktisk et poeng! Altså - klart at mengden har noe å si - men det er mye mindre dritt i vin av god kvalitet, og man blir mindre sjaber dagen derpå.

Skrevet

Men det der er faktisk et poeng! Altså - klart at mengden har noe å si - men det er mye mindre dritt i vin av god kvalitet, og man blir mindre sjaber dagen derpå.

Jeg veit! Se bare på meg forrige onsdag. Sprek som ei loppe dagen derpå. Det er faktisk sant. :)

Skrevet

Jeg veit! Se bare på meg forrige onsdag. Sprek som ei loppe dagen derpå. Det er faktisk sant. :)

Jeg var helt fin jeg også :)

Skrevet

Høres kjempebra ut. :)

Ok, da er det spikra :)

Etter antall herpa tråder på dol for tiden kan det virke som vi har et oppdemmet pratebehov...

Skrevet

På hytta henger det igjen etter gammel tante et sånt forkle med stor, rutet lomme spsialsydd for klesklyper.

Det hender jeg bruker det der for kosens skyld, men stort sett putter jeg klypene i lomma (treningsoverall) eller så henger de u te til siste høsttur, da bor de i vedbua til våren.

Her hjemme har jeg dem i et blått plastspann det har vært solbærsyltetøy i en eller annen gang.

Og på campingen om sommeren har jeg klypene i den gamle sykkelkurven til attpåklatten, lilla hjerteforma i plast:-)

Skrevet

Ok, da er det spikra :)

Etter antall herpa tråder på dol for tiden kan det virke som vi har et oppdemmet pratebehov...

Mail er for pyser. :)

Skrevet

Mail er for pyser. :)

Hehe! Jeg mente sånn i RL, assa. Men jeg lurte på om vi skulle mailes for å avtale, men det trengtes jo slett ikke :)

Skrevet

En sånn hvit plastkurv som man får kjøpt i ulike størrelser.

Bruker de kurvene til masse jeg, både kremer og hårting, klesklyper, diverse annet på badet.

Ser så ryddig ut da. :)

Skrevet

Jeg har ingen, trenger ikke, tøyet henger på verandaen og der blåser det ikke inn

Skrevet

Tror ikke det finnes ei eneste ei av den sorten hjemme hos oss...

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men spiller det virkelig noen som helst ufattelig rolle hvordan man oppbevarer klesklyper (!)?

Skrevet

Tror ikke det finnes ei eneste ei av den sorten hjemme hos oss...

Hvordan får du små ting som sokker og truser til å henge uten klesklyper, da?

*gruble*

Skrevet

*gruble*

Henger godt de, når jeg støtter ene vingen mot veggen ute. Ellers henger de stille og fredelig på stua, på stativ med vinger.

Har aldri brukt klesklyper...

Skrevet

*gruble*

De har sikkert tørketrommel.

Skrevet

Henger godt de, når jeg støtter ene vingen mot veggen ute. Ellers henger de stille og fredelig på stua, på stativ med vinger.

Har aldri brukt klesklyper...

Menne, altså *fortsatt litt blånd på dette ;) *

Hvis jeg prøver å henge dem opp uten klyper ,_inne_ på badet (altså ingen vind som blåser dem ned), - de vil ikke henge på snora. Det er liksom ikke så mye stoff at det går langt nok ned på begge sider av snora.

Gjest feil svar
Skrevet

Jeg vet ikke om noen har svart dette, men jeg sier: brystvortene... Hahahah, tuller altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...