Gå til innhold

Finnes det hvite

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, fra 80-tallet. ;)

Bare den funker, er det greit;)

Skal ha den i sommerhuset, og jeg kan ikke ha noe sort og der nå;)

Blir jo helt kræsj.

Hvor i alle dager finner jeg det da? Vet du om noen steder jeg kan få kjøpt brukt?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Blir jo helt kræsj.

Hvor i alle dager finner jeg det da? Vet du om noen steder jeg kan få kjøpt brukt?

I oslo mener jeg.

Skrevet

Blir jo helt kræsj.

Kan du ikke kjøpe en usynlig TV da? *hihi*

Skrevet

Blir jo helt kræsj.

Loppis? ;)

Skrevet

Ja det gjør det, tror ikke det er så mange nye å få tak i nå for tiden, men jeg husker vi hadde et hvitt Finlux TV for mange år siden, så du får vel tak i brukt hvis du er heldig.

Skrevet

Blir jo helt kræsj.

Må den være hvit, da? Det er jo mange lysegrå/sølv-fargede. Hvis det var så at du ikke ville ha en som var mørk?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kan du ikke kjøpe en usynlig TV da? *hihi*

He he, ja helst burde den vært usynlig;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Loppis? ;)

Jeg har jo trålet alle loppis som finnes i mange måneder nå, og har kjøpt nesten alt på loppis, men tv har jeg ikke funnet enda;)

Nesten bare det som mangler nå.

Skrevet

Jeg har jo trålet alle loppis som finnes i mange måneder nå, og har kjøpt nesten alt på loppis, men tv har jeg ikke funnet enda;)

Nesten bare det som mangler nå.

Sett inn en annonse på finn.no! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Må den være hvit, da? Det er jo mange lysegrå/sølv-fargede. Hvis det var så at du ikke ville ha en som var mørk?

Ja, lysegrå går til nød an.

Tv`en bør helst se litt gammel ut også.

Kanskje jeg skal ta sjangsen på å male en gammel tv?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sett inn en annonse på finn.no! :)

Det var lurt;)

Skrevet

Ja, lysegrå går til nød an.

Tv`en bør helst se litt gammel ut også.

Kanskje jeg skal ta sjangsen på å male en gammel tv?

Aha...så den skal se litt gammel ut også? (skjønner det er en historie bak dette her, jeg ikke har fått med meg :) )

Jeg kjenner noen som har et skap på hytta som TV'en står inne i. Slett ikke dumt det heller,- nesten så det er usynlig :)

Skrevet

Ja, du er visst det;)

:) Men hvis poenget er at den skal se litt gammel ut, kan du ikke bare skaffe et gammelt slags skap som den kan stå inni?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Aha...så den skal se litt gammel ut også? (skjønner det er en historie bak dette her, jeg ikke har fått med meg :) )

Jeg kjenner noen som har et skap på hytta som TV'en står inne i. Slett ikke dumt det heller,- nesten så det er usynlig :)

Skulle vel helst ha hatt en hundre år gammel tv, men det blir litt vanskelig;)

Skrevet

Blir jo helt kræsj.

Uff, hvite tver er grelle... Hva med et hvitt/lyst tv-skap i stedet? Da er den skjult all den til du ikke ser på den og bare fronten synes når du gjør det.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:) Men hvis poenget er at den skal se litt gammel ut, kan du ikke bare skaffe et gammelt slags skap som den kan stå inni?

Det har jeg tenkt på, men det er ikke plass til flere skap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...