Gjest KariKruskakli Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Uff, hvite tver er grelle... Hva med et hvitt/lyst tv-skap i stedet? Da er den skjult all den til du ikke ser på den og bare fronten synes når du gjør det. Ja det hadde jo vært det fineste. Et gammelt antikt skap, men har ikke plass til flere skap. Hvitt tv hadde blitt grusomt hjemme hos meg også, men tror ikke det blir så dumt på hytta skjønner du. Skal bare ha en liten tv. 0 Siter
Velouria Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Du kan jo male en TV hvit? Ellers var det jo plenty av dem på 80 tallet. *grøss* 0 Siter
Velouria Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Ja det hadde jo vært det fineste. Et gammelt antikt skap, men har ikke plass til flere skap. Hvitt tv hadde blitt grusomt hjemme hos meg også, men tror ikke det blir så dumt på hytta skjønner du. Skal bare ha en liten tv. Trenger du strengt tatt TV på hytta da? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Du kan jo male en TV hvit? Ellers var det jo plenty av dem på 80 tallet. *grøss* He he, hvis du hadde sett hvordam det ser ut der nå, hadde du skjønt at jeg ikke kan ha svart ihvertfall. Det er en blanding mellom chabby shik, romantikk, countrystil. Bare hvitt, lys blått og litt rosa, blomstrete stoffer og blonder og dilldall. Eldgamle møbler. Mannen min kaller meg bare oldemor,) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Trenger du strengt tatt TV på hytta da? Ikke jeg, men ungene. Greit å plassere dem der i regnværsdager. Fjortisen er avhengig, og det er sannelig ikke lett å få henne med dit. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Ikke jeg, men ungene. Greit å plassere dem der i regnværsdager. Fjortisen er avhengig, og det er sannelig ikke lett å få henne med dit. Putte tv-en inni et skap som er i den stilen du vil ha på hytta? Skapet kan da stå med dørene åpne når tv-en er i bruk, og ellers lukkes igjen og se langt penere ut. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Putte tv-en inni et skap som er i den stilen du vil ha på hytta? Skapet kan da stå med dørene åpne når tv-en er i bruk, og ellers lukkes igjen og se langt penere ut. Som sagt har jeg ikke plass. har bare plass til en liten tv. Jeg skal prøve å tenke ut en løsning på hvor jeg kan ha det skapet. Skulle hatt en liten antikk tv. Synd det ikke fantes tv`er i gamle dager. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg har i hvert fall hatt tidligere men aner ikke om det finnes nå, 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 He he, ja helst burde den vært usynlig;) Ah - der kom jeg på en løsning, projector og et hvitt lerret! (evt. bare en hvit vegg, om du har det). Projectoren kan monteres oppe i taket, og lerretet tas bort når det ikke er i bruk. Eller som sagt bare vise det hele mot veggen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Sett inn en annonse på finn.no! Har fått litt kalde føtter. Må jo legge igjen telefonnummer, og alle som har lest denne tråden, kan greie å finne ut hvem jeg er;) Dessuten sier mannen min nå at han vil ha en ordentlig tv, så da får det bli en ny som er lys grå. Han får bestemme litt han også da. Han har ikke hatt så mye han skulle ha sagt til nå.Tror det blir like fint, og kanskje finere nå når jeg har fått tenkt litt på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.