Gjest Mobiljenta Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hei, Er litt forelsket om dagen og har lyst til å sende et fint sms dikt eller et eller annet som viser at jeg tenker på han... Noen som kan skrive ned noe her? :-) 0 Siter
Gjest tjohoi Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 dette er en natta meld: Natti natt og sove godt. Drømme søtt, men ikke vått.. Nå går jeg drømmens vei, kos og klem og glad i deg :-) 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Du er som ei rose, sprer glede til alle! Du er som sola, får oss til å smile! Men mest av alt, du er deg selv. Og betyr utrolig mye for meg!! :-)) 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hvis man kunne komme i fengsel for å være sexy,ville du... ...komme å besøke meg da?? 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hvis man kunne komme i fengsel for å være sexy,ville du... ...komme å besøke meg da?? Jeg spurte Gud om en blomst og jeg fikk en hel hage.Jeg ba om et tre og jeg fikk en hel skog.Så ba jeg om et godt og varmt menneske og da fikk jeg dette nummeret... 0 Siter
Gjest Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Last night, laying in bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly i thought: hvor i all verden er taket mitt?? 0 Siter
Gjest makkarrena Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 dette er en natta meld: Natti natt og sove godt. Drømme søtt, men ikke vått.. Nå går jeg drømmens vei, kos og klem og glad i deg :-) du er tøff,du er barsk, du er herlig, du er norsk. god natt uten torsk, du 6y skjønne. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Last night, laying in bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly i thought: hvor i all verden er taket mitt?? *LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Last night, laying in bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly i thought: hvor i all verden er taket mitt?? *LOL* Fiiiine ;-D 0 Siter
Gjest Mobiljenta Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 dette er en natta meld: Natti natt og sove godt. Drømme søtt, men ikke vått.. Nå går jeg drømmens vei, kos og klem og glad i deg :-) Tusen takk!!! Dette likte jeg best! :-) Søt natta-sms :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.