Gå til innhold

morsomme sms

Anbefalte innlegg

Gjest lissemor
Skrevet

når vi først er inne på sms-dikt/vitser,har dere noen favoritter?

Her er mitt bidrag:

"Du vet den drinken du får når du er i syden som heter sex on the beach,nå har vi laga en nordlansvariant,den heter Pul meg i fjæra"

*skratte*

Skrevet

Hva har menn og skyer til felles?

- Når de fordufter blir det en god dag.

Hvorfor har menn et gen mer enn hesten?

- For at de ikke skal drikke av bøtta når de vasker bilen.

Hva kalles menn menn som har mistet 90 % av sin intelligens?

- Enkemenn.

Når er en mann verdt 10 kr?

- Når han dytter en handlevogn

Hva sier en mann som sitter i vann til over beltestedet?

- Det går over min forstand.

Sorry menn, men det er deilig å mobbe dere litt :o)

Skrevet

Snekkeren i byggets 3. etg oppdaget at han hadde glemt saga, han prøvde å rope til kollegaen i 1. etg. Men avstanden var for stor. Han mimet, pekte på seg selv (jeg) knep sammen bena og vridde seg (trenger), drog armene frem og tilbake (sag). Snekkern i 1. etg nikket, begynte å onanere. Snekkern i 3. ble sint og kom ned trappa, Hva f.. er du dum? Jeg ville bare ha en sag. -Ja jeg forstod det, og prøvde å si deg at jeg kommer snart.

:P

Skrevet

Fikk denne etter sommeren:

Hva gjør du hvis din mann har lagt på seg 10 kilo i sommer? Du sier til ham at han må gå 5 km hver morgen og 5 km hver kveld!

Etter en uke en tjukken 7 mil unna!

Skrevet

Oberst Hansen hadde fått ny sekretær. Ung, søt og veldig høflig. En dag han dikterte et brev, så hun at buksesmekken hans var åpen, og hun sa diskre: "Brakkedøra Deres står åpen." Etter at hun hadde gått forsto han hva hun mente.

Neste gang hun kom inn smilte han og sa, "da du så brakkedrøa mi stå åpen, så du kanskje en rank soldat i stram givakt?"

"-Niks, jeg så bare en stakkars krigsinvalid som lå og halvsov mellom to skipssekker..."

;-P

Skrevet

Oberst Hansen hadde fått ny sekretær. Ung, søt og veldig høflig. En dag han dikterte et brev, så hun at buksesmekken hans var åpen, og hun sa diskre: "Brakkedøra Deres står åpen." Etter at hun hadde gått forsto han hva hun mente.

Neste gang hun kom inn smilte han og sa, "da du så brakkedrøa mi stå åpen, så du kanskje en rank soldat i stram givakt?"

"-Niks, jeg så bare en stakkars krigsinvalid som lå og halvsov mellom to skipssekker..."

;-P

Er ikke den historien litt lang for en sms?

Men morsom var den! I alle fall første gangen... hehe

Skrevet

Er ikke den historien litt lang for en sms?

Men morsom var den! I alle fall første gangen... hehe

Jo kanskje, men jeg fikk den som tre meldinger i en ;)

Skrevet

Jo kanskje, men jeg fikk den som tre meldinger i en ;)

Aha! :-)

Det tenkte jeg ikke på... Her har jeg fått meg en temmelig avansert mobiltelefon, men opplagte muligheter glemmer man at eksisterer... hehe

Skrevet

Aha! :-)

Det tenkte jeg ikke på... Her har jeg fått meg en temmelig avansert mobiltelefon, men opplagte muligheter glemmer man at eksisterer... hehe

hehe det er alltid noe nytt å finne ut. Jeg grubler ennå på hvordan jeg skal få til å sjekke mail på mobilen når jeg ikke er hjemme...irriterende at jeg ikke greier å finne det ut. *argh*

hvilken mobil er det du har kjøpt?

:)

Skrevet

hehe det er alltid noe nytt å finne ut. Jeg grubler ennå på hvordan jeg skal få til å sjekke mail på mobilen når jeg ikke er hjemme...irriterende at jeg ikke greier å finne det ut. *argh*

hvilken mobil er det du har kjøpt?

:)

Jeg har fått til å sette opp mobil med e-post tidligere, men har ikke rukket å komme så langt med min nye ennå. Det er en SE K750i. Fikk den på mandag! :-)

Veldig fornøyd så langt! Det eneste minuset er vel at skjermen lett blir litt skjoldete, og visstnok lett ripete iflg. en kamerat som har samme tlf.

Skrevet

Jeg har fått til å sette opp mobil med e-post tidligere, men har ikke rukket å komme så langt med min nye ennå. Det er en SE K750i. Fikk den på mandag! :-)

Veldig fornøyd så langt! Det eneste minuset er vel at skjermen lett blir litt skjoldete, og visstnok lett ripete iflg. en kamerat som har samme tlf.

Den telefonen er kjempebra, vet noen andre som har den også. :)

Kanskje jeg blir nødt til å studere bruksanvisningen enda litt til...det er noe jeg ikke liker så godt *kremt*

Jeg kjøpte en Samsung X480, digger designet på den. Skikkelig lekker liten sak. :) Skjermen er bra, og knappene er ikke så små på den heller - så jeg kan taste ganske fort på den, noe jeg syns er en fordel.

Skrevet

Blant mange mottatte kom jeg på denne (Tilgi meg dialektskrivinga):

To nordlendinger møttes i skogen. "Ka ska du?" spør den ene. "Æ leite etter kjerringa mi" var svaret. "Æ å" sa den andre. "Korsen ser di ut?" "Ho e ung, slank, lekker og deilig - korsen ser di ut?" "Å, glæm ho. Vi leite etter di!"

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva gjør du hvis din mann har lagt på seg 10 kilo i sommer? Du sier til ham at han må gå 5 km hver morgen og 5 km hver kveld!

Haha

Skrevet

hehehe

Skrevet

What do you do if your husband starts staggering around in the garden?

Re-arm and fire again!

Skrevet

Lærerinnen spør klassen: -Vet dere hvilken kroppsdel som kan utvide seg til tidobbel størrelse? Sara rødmer og sier: -Guttetissen? Lille Per roper ut: -Det er pupillen! -Utmerket Per, sier lærerinna, Og du, Sara, kommer til å bli FRYKTELIG SKUFFET...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...