Gå til innhold

Hva skal jeg stemme :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal stemme.

Det må bli enten SV eller AP. Har alltid stemt SV før, men så er det to saker som jeg er veldig uenig i; det første er å fjerne karakterene fra ungdomsskole og videregående og det andre er skolemat. Jeg er vel mest enig med AP, men føler at vi må ha et sterkt SV som kan dra dem i riktig retning, slik at de ikke heller mot høyre slik som de gjorde for noen år siden.

Hva skal jeg stemme?

Gjest middelof
Skrevet

Hvorfor vil du delta i dette rød-grønne eksperimentet, som også inkl storbøndene, bygdekaksene??

Da kan du vel like godt stemme på det partiet som EGENTLIG ligger nærmest AP, nemlig Høyre?

Gjest ja, si det du
Skrevet

Av de to alternativene, helt bestemt Ap.

Jeg stemmer ingen av de to.

vet du forresten at sv vil at kriminelle skal få sone i sin egen stue? det blir saker tenker jeg. utrolig mange "rare" saker i sv's program. kan ikke fatte at ap kan samarbeide med de, må bli mange kameler å svelge!

Jeg skal stemme V.

Skrevet

Tja, SV er mot EU, AP er for.

Kanskje det kan få deg til å bestemme deg :o)

Skrevet

Du stemmer selvfølgelig verken SV eller Ap.

Venstre er det soleklare valget. :)

Skrevet

Hvorfor vil du delta i dette rød-grønne eksperimentet, som også inkl storbøndene, bygdekaksene??

Da kan du vel like godt stemme på det partiet som EGENTLIG ligger nærmest AP, nemlig Høyre?

Jeg stemmer vel ikke høyre når jeg vil at AP skal fjerne seg fra høyre :o).

Jeg har vært sykmeldt/på rehabilitering og prøver å få innpass for attføring på aetat nå, og jeg går på dyre medisiner, så jeg vet hvilke flotte ordninger regjeringen vi har nå har vært med på å "ødelegge", så noen av disse skal jeg ihvertfall ikke stemme.

Skrevet

Jeg blir ikke farget av flisas valgkamp her inne og kommer definitivt ikke til å stemme Venstre :)

Gjest ja, si det du
Skrevet

Helt enig.

Kan da ikke mene at SV er et reellt alternativ?

Skrevet

Tja, SV er mot EU, AP er for.

Kanskje det kan få deg til å bestemme deg :o)

Stemte nei til EU forrige gang, men nå vet jeg ikke lenger.

En skikkelig dårlig grunn for å være med: det er så deilig med Euro når man er ute og reiser :)

Skrevet

Stemte nei til EU forrige gang, men nå vet jeg ikke lenger.

En skikkelig dårlig grunn for å være med: det er så deilig med Euro når man er ute og reiser :)

Knis, den grunnen var omtrent som noen av mine når jeg stemmer.

Skrevet

På meg virker det som om du heller mest mot AP.

Dermed må jo rådet mitt bli: Stem AP du.

Skrevet

På meg virker det som om du heller mest mot AP.

Dermed må jo rådet mitt bli: Stem AP du.

Det blir nok til det, men jeg får jo litt dårlig samvittighet for lille Kristin også da vet du, har jo holdt meg til SV i mange år.

Skrevet

Jeg blir ikke farget av flisas valgkamp her inne og kommer definitivt ikke til å stemme Venstre :)

Håper ikke det er min skld i så fall. Hadde vært morsomt å hørt hvorfor ikke? :)

Skrevet

Håper ikke det er min skld i så fall. Hadde vært morsomt å hørt hvorfor ikke? :)

For det første er jeg ikke enig i Venstres politikk, jeg har aldri stemt Venstre så det har ingenting med deg å gjøre :o).

Jeg får ikke helt tak i hva som er Venstres politikk heller, bl. a hvordan ser de på all privatiseringen? Den er jeg nemlig veldig imot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...