Gå til innhold

Før jeg river av meg alt håret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så må noen fortelle meg hvor kortene mine ligger. Kort av typen minibank/den nye typen sertifikat.

Jeg hadde dem i lomma da jeg var ute og sykla i går, og jeg pleier aldri miste noe, så jeg regner med at de lå der da jeg kom hjem også.

Er fullstendig fortvilet her (også fordi jeg ikke får møte Henne før hun kommer tilbake om noen dager).

Åhhhhh, så fortvilet!

Noen som kan hjelpe meg å lete? Jeg blir snart gal. Trenger de kortene nå! Litt viktige å ha for å få tak i noe jeg trenger ifb med mitt daglige virke...

Skrevet

De er ikke bare litt viktige, der veldig viktige og jeg har vært stuck snart i en time i arbeidet mitt nå, pga dette!

Arrrgghhååååhhh... :(

Skrevet

På kommoden i ganga med telefonen? (kanskje under duken)

I skittentøyet?

I en bag eller veske?

På gulvet i ganga mellom skoene?

I handleposen?

Lykke til med letingen, de dukker som regel opp igjen :D

Skrevet

Hvor var du etter at du hadde syklet i går? Gikk du f.eks inn på vaskerommet? Er det glidelås i jakkelommen din? For de kan jo ha falt ut da... Du har ikke lagt de fra deg i yttergangen eller i boden når du har parkert sykkelen?

Gjest detektiven meg
Skrevet

De har nok blåst ut av lommene dine da du sykla ..... så ett igang å sperr det du har av kort.

Skrevet

Hvor var du etter at du hadde syklet i går? Gikk du f.eks inn på vaskerommet? Er det glidelås i jakkelommen din? For de kan jo ha falt ut da... Du har ikke lagt de fra deg i yttergangen eller i boden når du har parkert sykkelen?

eneste håp er sykkelkurven...

nei, nå får jeg se om jeg får tak i det jeg skal ved bruk av sertifikatet, hvis ikke så er jeg redd jeg kommer til å bli litt krevende for ekspeditøren...

Er litt eksplosiv akkurat nå. Lurer på om vi som ikke har premenstruelle plager kanskje har postmenstruelle plager. Neida, er nok bare savn og frustrasjon og tidspress som holder på å vippe meg av pinnen.

Wish me good luck. Eller kanskje heller ekspeditøren... ;)

Skrevet

På kommoden i ganga med telefonen? (kanskje under duken)

I skittentøyet?

I en bag eller veske?

På gulvet i ganga mellom skoene?

I handleposen?

Lykke til med letingen, de dukker som regel opp igjen :D

takk, men har kikket.

Skrevet

De har nok blåst ut av lommene dine da du sykla ..... så ett igang å sperr det du har av kort.

Ikke umulig, selv om jeg sjekka veldig ofte at de var i lomma.

Nei, nå må jeg løpe og se om jeg for ordnet det på annet vis.

hei hei

Gjest romler mest
Skrevet

Spør i næmeste bank, ofte leverer folk de der når de finner bankkort og kredittkort. Men vær rask før banken sender det videre.

Skrevet

Har du sjekka vaskemaskina, hvis du har vaska treningstøyet? ;)

Skrevet

Du har nok brukt dem som bokmerke i boka du leste i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...