Gå til innhold

Gratulerer du har vunnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse av lanseringen av Prolarin slanking har du vunnet 2.

premie i vårt lotteri som er en SONY DVD-R Ja! Det er sant du har

vunnet og du kan se trekningslisten nederst her.

Denne mailen fikk jeg for ett par dager siden, i dag prøvde jeg å sende mail til avsenderen, men har ennå ikke fått svar. På nettsiden deres står det ikke oppgitt noen tlf. nr, så jeg stiller meg veldig skeptisk til dette. For å motta premien, må jeg kjøpe disse slanketablettene (som jeg ikke aner hvordan jeg er blitt innblandet i) eller betale over 200 i porto for å motta uten å kjøpe tablettene.

Dette høres spoki ut, noen andre som har lignende erfaring??

Skrevet

Det er selvfølgelig bare tull.

Ingen betaler masse for en premie!!

Skrevet

Når man må kjøpe noe for å få en gevinst, så sier det seg sjøl at det er lureri og tull.

Tror dessuten det er brudd på markedsføringsloven, så du kan melde de til forbrukertilsynet.

Skrevet

Regner med at du ikke har vært med i den konkurransen.

Man vinner ikke uten å delta. Man betaler ikke for å motta premie.

Skrevet

Dersom du har vunnet noe, som betinger kjøp av noe annet - så er det uten unntak tull og tøys! Du får nok en DVD-plate - som er verdiløs, tipper jeg!

Gjest romler mest
Skrevet

Dersom du har vunnet noe, som betinger kjøp av noe annet - så er det uten unntak tull og tøys! Du får nok en DVD-plate - som er verdiløs, tipper jeg!

Ikke bare det, den er tom! Verdi ca 2-3 kr.

Skrevet

Dette er bare lureri.

Slankepillene er like gode som alle andre slankepiller - dvs de fungerer over hode ikke.

Og DVD-R er en tom DVD plate som koster 3-6 kroner i butikken.

Skrevet

Jeg tenkte humbug og spam med en gang. men for moro skyld tok jeg og sendte en mail til alle de andre som var ramsa opp på vinnerlista for å se om det kom noen respons (jeg venta det jo ikke da). Og ingen respons har kommet på to dager heller ...

Førsteplassen hadde jo vunnet en 50 tommers Sony plasma-TV, og tredjeplassen var en 23" LCD-TV, fjerdeplassen et Sony Digital-kamera, og femteplassen var et Sony Playstation.

Og når jeg da hadde vunnet en Sony DVD-R i dette ellers flotte premieselskapet, er det jo meget utspekulert svindel. Man tenker jo med en gang på en maskin, og ikke en plate.

Jeg kunne motta premien uten å kjøpe slankepiller ved å betale 243 kroner med VISA-kortet mitt. Og det ville jo ha vært en dyr DVD-plate.

(Og bekreftelsen kom jo på FBI i går kveld der de tok opp akkurat denne saken.)

Det er så mer enn greit å være skeptisk og ikke tro på noen som vil gi en noe uten videre.

Skrevet

Det er reint lureri hele greia. Så det stod om dette i lokalavisa for noen dager siden om at folk ikke bør la seg lure av slikt.

Skrevet

Jøss, har du også vunnet? Jeg fikk mailen på studentpost, som jeg aldri bruker...

Og jeg var inne på nettsidene deres. Der sto det at hvis du ikke ønsker å abonnere på produktet, kunne du få Sony-spilleren for kr 243,-!

Jeg slettet mailen...

Skrevet

lol, er det virkelig sååå mange som har motatt denne mailen? De burde vært anmeldt.Selv datteren min på 12 år "vant".

Skrevet

Fikk også en slik mail for en tid siden. Gikk inn på websiden deres. Kan ikkje tro at noen tror du kan gå ned drøssevis av kilo pr pille. Vi ville jo bli magre etter noen få uker! Jeg la merke til at alle de andre på vinnerlisten hadde vanlige fornavn + et etternavn som sluttet på -sen. Hundrevis heter det samme i landet.

Gjest teatrika
Skrevet

Å herregud!! Ikke folk som går på dette ENDA! IQ er en fin bil!!

Skrevet

Ta ett nettsøk på prolarin eller dvd-r du så får du nok se hva dette dreier seg om.

Anbefaler deg å søke på nettet etter ord i teksten når du får slike henvendelser.

Skrevet

Jeg fikk et tilsvarende brev en gang, fra et firma i Oslo. Jeg kontaktet dem, og sa jeg kunne komme og hente den flotte utegrillen jeg hadde vunnet, men de sa at det ikke var vanlig praksis. Jeg måtte oppgi adresse og når jeg var å treffe, så skulle jeg få den bragt på døra.

Jeg så aldri noe mer til den, og firmaet det var snakk om, var ikke registrert i Brønnøysundsregisteret.

Skrevet

Fikk også en slik mail for en tid siden. Gikk inn på websiden deres. Kan ikkje tro at noen tror du kan gå ned drøssevis av kilo pr pille. Vi ville jo bli magre etter noen få uker! Jeg la merke til at alle de andre på vinnerlisten hadde vanlige fornavn + et etternavn som sluttet på -sen. Hundrevis heter det samme i landet.

Der har du det! Kan ha noe med -sen navn å gjøre, ja!!!

Skrevet

Jøss, har du også vunnet? Jeg fikk mailen på studentpost, som jeg aldri bruker...

Og jeg var inne på nettsidene deres. Der sto det at hvis du ikke ønsker å abonnere på produktet, kunne du få Sony-spilleren for kr 243,-!

Jeg slettet mailen...

Sony-spilleren?

Det er nok fremdeles noe du ikke har forstått. Det er heller ingen Sony spiller, men en Sony DVD-R plate som du kan kjøpe i en vilken som helst butikk for 4-5 kroner.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...