lisj pia Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hei ja nå er det snart mens ti og jeg håper at jeg ikke får den. har så lyst til å ta en test nå bare for å slutte å gruble, men vet ikke om det er så lurt?? Får vel bare vente. Rart, om en uke vet jeg om det ble noe eller ikke. klarer nesten ikke vente 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 hei! Vi hadde vår første prøvedag igår, og til og med jeg begynner å glede meg til å teste. Selv om sjansen for graviditet er minimal den første dagen:) hehe Hvor lenge har dere prøvd? 0 Siter
lisj pia Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 hei! Vi hadde vår første prøvedag igår, og til og med jeg begynner å glede meg til å teste. Selv om sjansen for graviditet er minimal den første dagen:) hehe Hvor lenge har dere prøvd? Hei Vi har prøvd nå i 1 år uten hell. Denne gangen må det bli noe, lei av å vente. Lykke til Håper du slipper å vente så lenge som meg. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hei Vi har prøvd nå i 1 år uten hell. Denne gangen må det bli noe, lei av å vente. Lykke til Håper du slipper å vente så lenge som meg. Vi brukte 7-8 pp ved forrige unge. Håper det går kjapt nå, men jeg vet altså av erfaring at det kan ta tid. Likevel er det gøy og spennende i begynnelsen:) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hei Vi har prøvd nå i 1 år uten hell. Denne gangen må det bli noe, lei av å vente. Lykke til Håper du slipper å vente så lenge som meg. Jeg leste et eldre innlegg om en som ga opp for hun var så lei av skuffelsene, måneden etter ble hun gravid:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.