favn Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ingenting er umulig, selvfølgelig. Men man vet aldri slik før man opplever det. I beste fall kan man gjøre en kvalifisert gjetning på hvordan man ville reagert. ".........................................." Du må være slitsom å dele bord og seng med, så sta som du er. Jeg vet veldig mye om meg - du vet ingenting. Sånn er det med den saken. 0 Siter
gripp Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hadde det vært en innvandrer som hadde blitt behandlet slik av nordmenn, hadde rasistspøkelset blitt hentet fram, fakkeltog fylt Oslos gater og gjerningsmennene fått langt strengere straff. Nå er det stort sett stille, og straffen er minimal. Innvandrervolden og de latterlige straffeutmålingene, gjør at det er akseptabelt hvis pårørende leier inn fagfolk som kan etablere en rimelig grad av rettferdighet. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Du må være slitsom å dele bord og seng med, så sta som du er. Jeg vet veldig mye om meg - du vet ingenting. Sånn er det med den saken. Javisst vet du mye om deg selv. Men jeg har ingen grunn til å tro at du har en innsikt som det er så godt som umulig å ha. Man _tror_ ofte at man vet hvordan man vil reagere i en gitt situasjon, men faktum er at man vet det ikke. ".........................................." 0 Siter
favn Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Javisst vet du mye om deg selv. Men jeg har ingen grunn til å tro at du har en innsikt som det er så godt som umulig å ha. Man _tror_ ofte at man vet hvordan man vil reagere i en gitt situasjon, men faktum er at man vet det ikke. ".........................................." Herregud... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Akkurat nå skjemmes jeg av å bo i Norge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.