Gå til innhold

Fytti h**vete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er umulig, selvfølgelig. Men man vet aldri slik før man opplever det. I beste fall kan man gjøre en kvalifisert gjetning på hvordan man ville reagert.

".........................................."

Du må være slitsom å dele bord og seng med, så sta som du er.

Jeg vet veldig mye om meg - du vet ingenting.

Sånn er det med den saken.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

22

• favn

7

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde det vært en innvandrer som hadde blitt behandlet slik av nordmenn, hadde rasistspøkelset blitt hentet fram, fakkeltog fylt Oslos gater og gjerningsmennene fått langt strengere straff.

Nå er det stort sett stille, og straffen er minimal.

Innvandrervolden og de latterlige straffeutmålingene, gjør at det er akseptabelt hvis pårørende leier inn fagfolk som kan etablere en rimelig grad av rettferdighet.

Skrevet

Du må være slitsom å dele bord og seng med, så sta som du er.

Jeg vet veldig mye om meg - du vet ingenting.

Sånn er det med den saken.

Javisst vet du mye om deg selv. Men jeg har ingen grunn til å tro at du har en innsikt som det er så godt som umulig å ha. Man _tror_ ofte at man vet hvordan man vil reagere i en gitt situasjon, men faktum er at man vet det ikke.

Skrevet

Javisst vet du mye om deg selv. Men jeg har ingen grunn til å tro at du har en innsikt som det er så godt som umulig å ha. Man _tror_ ofte at man vet hvordan man vil reagere i en gitt situasjon, men faktum er at man vet det ikke.

Herregud...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...