Gå til innhold

Dømt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f***, et hån mot offeret. 4 år for å ha ødelagt en menneske med vilje!!

Skrevet

En latterlig lav straff. I tillegg vil de neppe sitte inne mer enn maks 2 år. Og penger har de neppe så de må han se langt etter.

Det er en hån at et menneske verdsettes så lite. Stakkaren er ødelagt for livet. Han og hans nærmeste vil slite med dette resten av hans liv.

Og så kun 4 år, det er en skam.

De som kun stod og så på skjønner jeg godt. Ville du risikert å blitt neste offer, sparket ned og blitt en grønnsak resten av livet?

Skrevet

En latterlig lav straff. I tillegg vil de neppe sitte inne mer enn maks 2 år. Og penger har de neppe så de må han se langt etter.

Det er en hån at et menneske verdsettes så lite. Stakkaren er ødelagt for livet. Han og hans nærmeste vil slite med dette resten av hans liv.

Og så kun 4 år, det er en skam.

De som kun stod og så på skjønner jeg godt. Ville du risikert å blitt neste offer, sparket ned og blitt en grønnsak resten av livet?

Vel, alene er vel tvilsomt - men politiet hadde jeg kontaktet uansett.

Men, det er de 30 andre jeg ikke forstår meg på. Sammen hadde de vært sterkere enn fire personer.

Syns dette er en gjenganger i den norske folkesjela, at mange ikke stiller opp for andre enn seg selv, når det virkelig gjelder.

Hva med kollektivt ansvar og fellesskapsfølelse, i slike situasjoner. Hva med å forsvare de svake i samfunnet for engangs skyld?

Skrevet

Vel, alene er vel tvilsomt - men politiet hadde jeg kontaktet uansett.

Men, det er de 30 andre jeg ikke forstår meg på. Sammen hadde de vært sterkere enn fire personer.

Syns dette er en gjenganger i den norske folkesjela, at mange ikke stiller opp for andre enn seg selv, når det virkelig gjelder.

Hva med kollektivt ansvar og fellesskapsfølelse, i slike situasjoner. Hva med å forsvare de svake i samfunnet for engangs skyld?

"Syns dette er en gjenganger i den norske folkesjela, at mange ikke stiller opp for andre enn seg selv, når det virkelig gjelder."

Nåja...akkurat det er såvisst ikke spesiellt for bare norge.

"........................................."

Skrevet

"Syns dette er en gjenganger i den norske folkesjela, at mange ikke stiller opp for andre enn seg selv, når det virkelig gjelder."

Nåja...akkurat det er såvisst ikke spesiellt for bare norge.

"........................................."

Nei, men akkurat denne saken skjedde i Norge. I mitt land!! Og derfor ble jeg så forbanna og sint på vegne av mine 30 landsmenn som var stilletiende vitner til en slik grusom handling.;-

c";

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...