Gjest cathrixie Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg bruker outlook express som standard epostleser, ikke outlook. Etter at jeg av- og reinstallerte NAV er det slik: En stund etter at jeg har startet opp, kommer denne meldingen i et lite microsoftvindu: "Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client. ... ”OK”" Kan noen opplyse meg, er jeg takknemlig 0 Siter
citoyen Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Se om du finner en innstilling i NAV om mailklient, og still den inn til å være Outlook Express. 0 Siter
Gjest cathrixie Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Se om du finner en innstilling i NAV om mailklient, og still den inn til å være Outlook Express. Tusen takk, det skal jeg prøve. Du er snill! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.