Gjest sjokkert hybelbeboer Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Han var altså mer eller mindre inne i stua di/deres? Da hadde jeg nok blitt skremt, jeg og! Tror ikke folk har helt skjønt hva du mente her. Kanskje fyren ikke helt forstod hvor langt inn han hadde gått? ja han var inne i stua vår. Tror det er vanskelig å se for seg det, hvis man ikke ser for seg hvordan studenthyblene er utformet. det blir ikke som et vanlig dørsalg hvor noen ringer på døra og hvor man lukker opp. Det blir omtrent som om en fremmed skulle komme inn i huset ditt og banke på å rommet ditt 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 ja han var inne i stua vår. Tror det er vanskelig å se for seg det, hvis man ikke ser for seg hvordan studenthyblene er utformet. det blir ikke som et vanlig dørsalg hvor noen ringer på døra og hvor man lukker opp. Det blir omtrent som om en fremmed skulle komme inn i huset ditt og banke på å rommet ditt Nei, det hadde jeg ikke likt! Uff! Håper ikke det gjentar seg da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.