Gå til innhold

aetat

Gjest embaressed

Anbefalte innlegg

Gjest embaressed
Skrevet

Nå har jeg fått melding om plass på arbeidsmarkedstiltak, infokurs for nye attføringssøkere. Er dette noe som alle må gjennom? Jeg har tidligere bare fått et brev om innvilgelse av yrkesrettet attføring. Utover det null kontakt med saksbehandler, ingen handlingsplan, eller penger for den saks skyld. Jeg har prøvd å få kontakt med saksbehandler uten resultat. Må jeg bare gå på dette da?

Planen var jo å fortsette med studier i høst, og psykiateren min kjeppjaget meg avgårde til skolen for å sikre en plass. Nå går jo ikke det pga kurset og fordi jeg ikke får kontakt med saksbehandler for å legge frem denne muligheten.Er også redd for at hvis jeg argumenterer med at jeg vil ha denne studieplassen, så mister jeg muligheten til attføring...

Skrevet

Jeg har fått beskjed fra aetat om at alle MÅ på det kurset. Man kan bli fritatt på kurset hvis man får legeerklæring på at man av helsemessige årsaker ikke kan delta på et slikt kurs.

Prøv å få tak i saksbehandleren din slik at du får sagt i fra at du faktisk har tilbud om en studieplass et annet sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...