Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har så utrolig mange problemer nå! vet ikke hva jeg skal gjøre!! det ene er at noen tror jeg har stjelt en flaske sprit fra noen og de er VELDIG sinte! det andre er at venninna mi får ikke være sammens meg lenger for vi ble fulle sammen en gang! Så leverer jeg ingenting på skolen og læreren min er veldig ekkel!!!! kjempe ekkel!!!!! det er masse mer men det er ikke vits å skrive det! men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! jeg er skikkelig lei meg hver dag!!! men vet liksom ikke hvorfor! det eneste som ville hjelpe er å reise laaaangt vekk!!

Skrevet

Du må snakke med noen. Det hjelper ofte å prate med noen utenforstående. Rådgiver eller helsesøster på skolen kanskje?

Hva slags forhold har du til foreldrene dine, kan du prate med dem? Eldre søsken kanskje?

Fortell noen du stoler på hvordan du har det.

Høres ut som om du har det vanskelig for tiden, men ikke gå og bær på det alene.

Ønsker deg alt godt!

Gjest jente!!!
Skrevet

Du må snakke med noen. Det hjelper ofte å prate med noen utenforstående. Rådgiver eller helsesøster på skolen kanskje?

Hva slags forhold har du til foreldrene dine, kan du prate med dem? Eldre søsken kanskje?

Fortell noen du stoler på hvordan du har det.

Høres ut som om du har det vanskelig for tiden, men ikke gå og bær på det alene.

Ønsker deg alt godt!

jeg kan IKKE prate med foreldrene mine!!!!!! det går bare ikke!!!!jeg vil heller ikke prate med lærere eller helsesøstere på skolen!! for da sier de alt til læreren min bare og foreldre og sånn!!!

Skrevet

jeg kan IKKE prate med foreldrene mine!!!!!! det går bare ikke!!!!jeg vil heller ikke prate med lærere eller helsesøstere på skolen!! for da sier de alt til læreren min bare og foreldre og sånn!!!

Hm.

Skrevet

ved å snakke med helsesøster om at du har problemer (uten å snakke med henne om problemene) har du rett til psykolog tror jeg, gjennom PPT-tjenesten..dette hjelper! Gjør det NÅ, ellers vil du angre når du stryker i fag og du får det vondt med deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...