Lillemus Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg finner ikke igjen det innelgget som var for noen dager siden med lenke til den "kunstige armkroken" - som som har lenke til bildet? 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jasså...Da savner du han virkelig hvis du kjøper deg den ;o) ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Finner ikke jeg heller ( Må nok stå midt inni et inlegg. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Jasså...Da savner du han virkelig hvis du kjøper deg den ;o) ) Tenkte jeg skulle erte ham litt med å sende ham lenken og si at kanskje jeg må kjøpe en sånn om han reiser ut igjen. ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har ikke sett innlegget, men er det denne du mener? http://www.humor911.com/art.aspx?artID=1149 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Har ikke sett innlegget, men er det denne du mener? http://www.humor911.com/art.aspx?artID=1149 Jepp! Der var'n! Takk og takk! ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Tenkte jeg skulle erte ham litt med å sende ham lenken og si at kanskje jeg må kjøpe en sånn om han reiser ut igjen. ;o) Flott at Åsemor fant den til deg Reiser ut igjen? Hvor jobber han da, og hva jobber han med ? Blir jo nyskjerrig Han får nok arbeid med deg også når han kommer hjem, han har mye og ta igjen ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Flott at Åsemor fant den til deg Reiser ut igjen? Hvor jobber han da, og hva jobber han med ? Blir jo nyskjerrig Han får nok arbeid med deg også når han kommer hjem, han har mye og ta igjen ) *Hulk hulk* Han jobber på svææært skip i Karibien, innimellom ifører han seg kveldsuniform og er kjekkas ved kapteinens bord... Uten meg!!! *Hehe* Neida, jeg stoler 120% på ham, det er bare gøy å erte ham av og til og så har jeg litt sansen for menn i den typen uniform da... ;o) Du - skulle likt å jabba litt sånn på privaten med deg jeg - om du har lyst så er mailadressa mi [email protected] ) Nå finner jeg vel sengen snart i kveld da.... 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 *Hulk hulk* Han jobber på svææært skip i Karibien, innimellom ifører han seg kveldsuniform og er kjekkas ved kapteinens bord... Uten meg!!! *Hehe* Neida, jeg stoler 120% på ham, det er bare gøy å erte ham av og til og så har jeg litt sansen for menn i den typen uniform da... ;o) Du - skulle likt å jabba litt sånn på privaten med deg jeg - om du har lyst så er mailadressa mi [email protected] ) Nå finner jeg vel sengen snart i kveld da.... Har sendt en test-mail... Får se om den er riktig sendt, hvis jeg får svar av deg når du våkner ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.