Gå til innhold

Privatisteksamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer om man melder seg opp i en eksamen som privatist, men lar være å møte opp til eksamen likevel? Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ta opp to fag denne høsten, men nå tenker jeg at jeg nok kan klare et tredje også. Men sånn i tilfelle jeg ikke klarer det, får det noen andre konsekvenser enn at man må betale for eksamenen? Man kan vel fortsatt ta den neste semester, eller?

Og er det noen av dere som har forsøkt å ta kjemi/fysikk/matte på videregående nivå som privatist, uten å ha hatt noe undervisning i det tidligere? Er det veldig hardt å komme igjennom, slik at jeg bør få undervisning?

Skrevet

hei du! Jeg skal ta matte som privatist nå til høsten fordi jeg strøk på eksamen..selv er jeg heeeelt blank på matte..kan ingenting og har aldri kunnet dette drittfaget. jeg skal prøve å klare dette selv, men om det ikke går vil jeg nok ta opp faget på privatskole neste år..

Skrevet

hei du! Jeg skal ta matte som privatist nå til høsten fordi jeg strøk på eksamen..selv er jeg heeeelt blank på matte..kan ingenting og har aldri kunnet dette drittfaget. jeg skal prøve å klare dette selv, men om det ikke går vil jeg nok ta opp faget på privatskole neste år..

Jeg har iallfall aldri hatt problemer med realfagene, så med undervisning ville jeg iallfall klart det uten problemer. Men så blir det forferdelig dyrt om jeg skal ta alt på privatskole, det er derfor jeg håper på å klare det selv. Men jeg er avhengig av å få minst 5 på alle eksamenene, så det blir nok tøft..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...