Gå til innhold

Bruke tid med kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest en som venter og venter
Skrevet

Jeg er så lei av at kjæresten min aldri har tid for meg. Enten jobber han eller er sammen med barna sine eller hjelper moren sin. Alt er reelle grunner, og han sier også at han er lei seg for at han ikke kan være mere sammen med meg. Synes bare at etter noen måneder så kjenner vi ikke hverandre ordentlig siden vi har fått så lite tid sammen. Jeg har også barn og det er lenge til vi kommer til å tenke på å møte hverandres barn. Nå er jeg i tvil om jeg gidder mere, men jeg smelter hver gang han kommer. Han er den mest vidunderlige elskeren jeg noensinne har hatt.

Skrevet

Det skal litt tid å få masse tid sammen når man har barn på hver sin kant. Jeg er i samme situasjon selv, og han bor attpåtil 50 mil unna. Egentlig treffes vi ofte, men nå har han vært 14 dager og jobbet i USA, kom hjem i går og fikk ungene levert i ettermiddag, så det jeg må nok savne ham enda en uke. Vi har jo valgt det selv da, men jeg savner ham vanvittig innimellom. Men fra midten av oktober skal vi jobbe sammen på et prosjekt, da skal vi reise en del sammen, så da får vi endelig litt tid til hverandre.

Du får bare være tålmodig å blir det sikkert bedre etterhvert! Blir sikkert lettere den dagen dere introduserer barna for hverandre, men først bør dere vel være sikker på hvor dere vil med forholdet?

Lett er det ikke :o)

Skrevet

Det skal litt tid å få masse tid sammen når man har barn på hver sin kant. Jeg er i samme situasjon selv, og han bor attpåtil 50 mil unna. Egentlig treffes vi ofte, men nå har han vært 14 dager og jobbet i USA, kom hjem i går og fikk ungene levert i ettermiddag, så det jeg må nok savne ham enda en uke. Vi har jo valgt det selv da, men jeg savner ham vanvittig innimellom. Men fra midten av oktober skal vi jobbe sammen på et prosjekt, da skal vi reise en del sammen, så da får vi endelig litt tid til hverandre.

Du får bare være tålmodig å blir det sikkert bedre etterhvert! Blir sikkert lettere den dagen dere introduserer barna for hverandre, men først bør dere vel være sikker på hvor dere vil med forholdet?

Lett er det ikke :o)

Er det lov til å spørre hvordan dere traff hverandre?

Virker som et søtt kjærstepar :)

:o)

Skrevet

Er det lov til å spørre hvordan dere traff hverandre?

Virker som et søtt kjærstepar :)

:o)

Vi traff hverandre for 22 år siden og har vært bestevenner siden, var begge samboer og hadde barn på hver vår kant, så flyttet jeg fra han jeg bodde med i februar og oppdaget til min fortvilelse at jeg følte mer enn bare vennskap for vennen min, men han hadde jo samboer og barn, så jeg skjulte disse følelsene så godt jeg kunne, så fant hans samboer en annen, og han fortalte meg at han hadde andre følelser for meg også, og da var det ingen vei tilbake.... kort fortalt. Han er det beste som har hendt meg, og vi har det kjempefint til tross for at vi bor langt unna hverandre.

Skrevet

Ja, god pikk er viktig. man kan tåle mye for å kunne kapre en god pikk dann og vann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...