Gå til innhold

Kontantstøtten... likevel stemme Ap?

Anbefalte innlegg

Gjest stemmeguri
Skrevet

Er enig i Ap sin politikk på mange områder, men ikke når det gjelder kontantstøtten... Hva skjer egentlig hvis de rød-grønne kommer i regjering, i fht kontantstøtten? Legges den ned? Vet jo at de partiene ønsker å legge kontantstøtten og heller satse på billigere bhg...men hva hvis man som foreldre ønsker å være hjemmeværende mens barna er under 3 år? Veldig feil å stemme Ap da...?

Skrevet

Du vil aldri finne et parti som du er helt enig i! En lurere strategi kan være å finne ut hvilke saker som er de aller viktigste for deg.

Jeg liker linken nedenfor veldig godt, den var klargjørende for meg iallfall. Du velger først ut noen områder som er viktigst for deg, deretter får du vite hva ulike partier mener om akkurat disse sakene. Til slutt får du vite hvilket/hvilke partier du er mest enig med totalt sett.

http://valg.vg.no/velgerguiden_2005/index.php

Skrevet

Om kontantstøtten avvikles, skjer ikke det med en gang uansett. Det vil ta lang tid.

For øvrig er det lov å være hjemme med barn selv om det blir full barnehagedekning. Det er en løsning som kommer langt flere til gode.

Gjest madagaskar
Skrevet

Greit at noen har en sånn og sånn politikk, men alle gjør faktisk ikke det de lover.

tror folk stemmer AP fordi det er det "tryggeste", men vet at svært mange har blitt misfornøyde når de har hatt makta..men allikavel stemmer de blindt på dette partiet etterpå..

Vet ikke helt hvorfor men tror folk er redde for å ta en sjanse.

nå har jeg fått nok, og stemmer Frp! carl i. hagen har faktisk overrasket meg, og er den eneste som har klart å svare ordentlig for seg, uten å vri seg unna!

Så i år tar jeg en sjanse..;)

ap får iallefall ikke min stemme.

På tide at noen gjør noe nå..noe drastisk!

De klarer alt sinnsykt bra i sverige..bare irriterer meg at ingen får til noe her!

Gjest jordrotta
Skrevet

Hvis kontantstøtten er viktig for deg, så stemmer du ikke på dette partiet ditt.

Selv stemmer jeg ikke alltid likt, men finner ut et parti der og da som dekker mine behov. Og disse forandrer seg jo etter som årene går.

lykke til med valget.

Skrevet

Så hvis du er ferdig med "minstingene" til da så stem AP dersom du føler at de ellers er det partiet du er mest enig i :)

Gjest stemmeguri
Skrevet

Så hvis du er ferdig med "minstingene" til da så stem AP dersom du føler at de ellers er det partiet du er mest enig i :)

Hei, er det bekreftet at kontantstøtten består i 3 år til? Interessant!

Gjest stemmeguri
Skrevet

Om kontantstøtten avvikles, skjer ikke det med en gang uansett. Det vil ta lang tid.

For øvrig er det lov å være hjemme med barn selv om det blir full barnehagedekning. Det er en løsning som kommer langt flere til gode.

Vet jo at det er lov å være hjemme med barna ...ikke alltid at økonomien tillater det da...

Skrevet

Vet jo at det er lov å være hjemme med barna ...ikke alltid at økonomien tillater det da...

Nei, for mange er ikke det noe alternativ uansett. Men noen valg må være opp til familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...