Gå til innhold

Føtter som fryser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et gørrkjedelig innlegg, men -veldig- viktig: Mine føtter fryser!

Jeg nekter å sette bena i bestemortøfler med små dusker på(!) og jeg avskyr disse forbannede digre pelsdottene..men det virker som om det er det eneste man har å velge i. Jeg bor i storby så utvalget av butikker er rikelig, utvalget av et eller annet å putte føttene i er derimot stusselig.

Tykke sokker er selvsagt en løsning, men får man kjøpt det? Jeg vil ikke gå i flanellsokker med skliunderlag!*grøss*

Å strikke er jo en løsning.. men.. da er de ikke ferdige før i 2010, og jeg fryser -nå!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

23

• Lillemus

7

• Motiva

7

• Spirea

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

å herrrreguuud så gammel jeg er blitt.............!

Skrevet

å herrrreguuud så gammel jeg er blitt.............!

jeg har et par tøfler som ser ut som "koalabamser" :-) jeg fryyser også fordi min 4 årige sønn bruker dem i bamsesamlingen sin! ;-) hehe

gammel?? jepp! straks 40 men like blid for det:-)

Skrevet

duntøfler ser jævli ut men er gode hihi

er det de derre utstoppede putene man liksom skal gå rundt å drasse på?

Dorthe dah!! :)

Skrevet

er det de derre utstoppede putene man liksom skal gå rundt å drasse på?

Dorthe dah!! :)

Hihi, jeg kjøpte sånne i fjor etterat beina mine har vært blå i flere år pga kulde.

De ser skikkelig grusomme ut

Skrevet

jeg har et par tøfler som ser ut som "koalabamser" :-) jeg fryyser også fordi min 4 årige sønn bruker dem i bamsesamlingen sin! ;-) hehe

gammel?? jepp! straks 40 men like blid for det:-)

hehe!

Nå fryser jeg så at det er like før jeg valser ut å kjøper Nasse Nøff tøfflene jeg så tidligere i dag. HMpf.

Skrevet

Sett deg med bena i et deilig varmt fotbad, smør dem med en god krem og ha på ullsokker etterpå, ullsokker fåes kjøpt. Ullvangsokkene er kjempegode, de er tynne, men varm for det. Får dem i sportsbutikker.

Det fins også en krem (Gewohl eller noe sånt)som blir varm når du smører bena med den, den fåes visst bare kjøpt hos fotpleier.

Skrevet

hehe!

Nå fryser jeg så at det er like før jeg valser ut å kjøper Nasse Nøff tøfflene jeg så tidligere i dag. HMpf.

enig med deg der, enten er det "kjerringtøfler" eller så er det "barnehagetypen":-)

*sukk*

Skrevet

Du har sikkert bare dårlig blodomløp.

Kutt røyken! ;)

Skrevet

*Kikker ned på mine nystrikkede ulltøfler og vifter fornøyd med varme tær*

Det tok meg to kvelder å strikke det paret jeg har på meg nå og de er små og nette, ikke digre og fæle.

Skrevet

Kjøp deg gode ullvang sokker. jeg fryser aldri på bena med de på og hvorfor ikke kjøpe et par gode sandaler, de gjør jo også at man holder på varmen på alde gulv

Skrevet

Hihi, jeg kjøpte sånne i fjor etterat beina mine har vært blå i flere år pga kulde.

De ser skikkelig grusomme ut

Syns du de varmer? jeg fikk sånne i julegave til meg og jentungen, prøvde de om natta for å holde på varmen, men funka ikke på meg. Ullvangsokker derimot er bra for mine føtter

Skrevet

Jeg har en mann med iskalde føtter, og han gjør følgende: Vasker beina i varmt såpevann (klamme føtter med inntørka svette på blir fort kalde), gjerne grønnsåpe, tørker beina godt, tar på tynne ullsokker (kjøpes) og deretter tjukke hjemmestrikkede labber (svigermor strikker en haug - vi har sikkert 50-60 par liggende hjemme). Da pleier han å holde varmen.

Selv er jeg varm av meg, men hvis jeg er kald på beina, får jeg ikke sove....

Ellers er det lurt å bevege seg og få blodomløpet skikkelig igang.

Skrevet

Syns du de varmer? jeg fikk sånne i julegave til meg og jentungen, prøvde de om natta for å holde på varmen, men funka ikke på meg. Ullvangsokker derimot er bra for mine føtter

På hytta (om vinteren) bruker jeg et par tynne nattsokker i angoraull med duntøfler utenpå! Da er jeg god og varm ja! :o)

Skrevet

Du har sikkert bare dårlig blodomløp.

Kutt røyken! ;)

Eller kanskje hu også har vært på rådyrjakt med en kåbbåi i sitt tidligere liv og forfrosset både føtter og hender. Hælvetes kåbbåi, hælvetes jakt. Jeg finner ikke støvler som holder meg varm. Så jeg holder meg hjemme og varmer meg på MANN istedt ;o)

fuji1365380447
Skrevet

Eller kanskje hu også har vært på rådyrjakt med en kåbbåi i sitt tidligere liv og forfrosset både føtter og hender. Hælvetes kåbbåi, hælvetes jakt. Jeg finner ikke støvler som holder meg varm. Så jeg holder meg hjemme og varmer meg på MANN istedt ;o)

Aha-ha-ha...

Morsomste innlegget jeg har lest på lenge..

Humre-humre på morgenkvisten!

Skrevet

Har en nabo som strikker og tover sokker, de er veldig varme og pene er dem også.

Hadde det enda vært slike å få tak i hos deg.....!

Skrevet

Jeg har også ispinneføtter. Sandaler funker utmerket! Jeg har gode "spotec"-sandaler og fryser aldri på beina når jeg har dem på.

Skrevet

*Kikker ned på mine nystrikkede ulltøfler og vifter fornøyd med varme tær*

Det tok meg to kvelder å strikke det paret jeg har på meg nå og de er små og nette, ikke digre og fæle.

du gjør dette på bestilling også, sant ja? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...