Gå til innhold

Føtter som fryser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sikkert bare dårlig blodomløp.

Kutt røyken! ;)

jeg har kuttet sigarettene og gått over til cigarillos, cafè creme

hjelper det tror du? :-)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

23

• Lillemus

7

• Motiva

7

• Spirea

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har en mann med iskalde føtter, og han gjør følgende: Vasker beina i varmt såpevann (klamme føtter med inntørka svette på blir fort kalde), gjerne grønnsåpe, tørker beina godt, tar på tynne ullsokker (kjøpes) og deretter tjukke hjemmestrikkede labber (svigermor strikker en haug - vi har sikkert 50-60 par liggende hjemme). Da pleier han å holde varmen.

Selv er jeg varm av meg, men hvis jeg er kald på beina, får jeg ikke sove....

Ellers er det lurt å bevege seg og få blodomløpet skikkelig igang.

*notere gode råd*

kan man bestille svigermødre hos ellos?

Skrevet

Har en nabo som strikker og tover sokker, de er veldig varme og pene er dem også.

Hadde det enda vært slike å få tak i hos deg.....!

Strikket og tovet..hm.. gud det hørtes nydelig ut.. :)

Skrevet

Eller kanskje hu også har vært på rådyrjakt med en kåbbåi i sitt tidligere liv og forfrosset både føtter og hender. Hælvetes kåbbåi, hælvetes jakt. Jeg finner ikke støvler som holder meg varm. Så jeg holder meg hjemme og varmer meg på MANN istedt ;o)

haha.

nå fikk jeg lyst på fårikål....

Skrevet

*notere gode råd*

kan man bestille svigermødre hos ellos?

Hmmmmm... Tviler på det. Min er i alle fall ikke til salgs :-)

Jeg var sånn kald-klam i stad. Tullet føttene godt inni et ullpledd (hadde ikke sokker på). I løpet av partilederdebatten ble de gjennomvarme :-)

Ull er tingen!

I natt hostet jeg en del. Fant frem en av svigermors mange ypperlige ullhalser, og sov med den resten av natta. Ingen hosting i dag!

Skrevet

å herrrreguuud så gammel jeg er blitt.............!

Eh....var det ikke du som var 13????

Og, du- jeg anbefaler IKKE å kjøpe svigermor hos ellos. Tror jeg ville tålt kalde føtter i rimelig lang tid hvis jeg hadde blitt kvitt svigermor!

Skrevet

Eh....var det ikke du som var 13????

Og, du- jeg anbefaler IKKE å kjøpe svigermor hos ellos. Tror jeg ville tålt kalde føtter i rimelig lang tid hvis jeg hadde blitt kvitt svigermor!

i går følte jeg meg som 13, i dag er jeg nok nærmere 90 *fryser og nærsynt* hmpf!

Skrevet

du gjør dette på bestilling også, sant ja? :-)

*Hehe* Nope, men du kan godt få oppskrifta, det er såre enkelt! :o) Strikket en barnetøffel nå mens jeg så en film.

Skrevet

*Hehe* Nope, men du kan godt få oppskrifta, det er såre enkelt! :o) Strikket en barnetøffel nå mens jeg så en film.

Ja, gidder du å sende den på mailen en gang du har tid? Kanskje jeg klarer å få dem ferdige til våren eller noe :-)

[email protected]

Skrevet

Flere vil ha oppskrift Lillemus. Selvom jeg ikke har håp om å klare å strikke mens jeg ser tv ;o)

[email protected]

Skrevet

Ja, gidder du å sende den på mailen en gang du har tid? Kanskje jeg klarer å få dem ferdige til våren eller noe :-)

[email protected]

Mail avsendt!

Skrevet

i går følte jeg meg som 13, i dag er jeg nok nærmere 90 *fryser og nærsynt* hmpf!

Men gamle damer på 90 pleier jo i det minste å være glade i å strikke da. Vaffal Miss Marple, for det har jeg sett på TV!

Skrevet

Flere vil ha oppskrift Lillemus. Selvom jeg ikke har håp om å klare å strikke mens jeg ser tv ;o)

[email protected]

Mail avsendt til deg og! :o)

Skrevet

Man kan jo ikke akkurat _gå_ rundt på varmeflasker, men det er veldig deilig for frysende føtter om natta.

Jeg er også sånn person som fryser på bena veldig fort. Jeg går alltid med slippers inne jeg, og det varmer faktisk kjempegodt :)

Hvis jeg er hos noen andre, og går bare på sokker - så fryser jeg med en gang, men aldri hjemme.

Så, det er mine tips :)

Skrevet

Det er innmari fine å bruke i skauen når jeg er på hjortejakt, spesielt når skogbunnen er duggvåt etter alt høstregnet. Jeg får dessuten masse oppmerksomhet når jeg er ute på livet (uteliv?) med disse sexy sandalene!

Etter det ryktene sier, så er thinkerbell mer interessert i kyr enn i hjort :-)

Skrevet

Mail avsendt til deg og! :o)

Thank u! Jeg må snart komme igang med nyttige aktiviteter og jeg er jo fryktelig kald på beina da *s*

Skrevet

Etter det ryktene sier, så er thinkerbell mer interessert i kyr enn i hjort :-)

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg altså! *ergelig*

Skrevet

Man kan jo ikke akkurat _gå_ rundt på varmeflasker, men det er veldig deilig for frysende føtter om natta.

Jeg er også sånn person som fryser på bena veldig fort. Jeg går alltid med slippers inne jeg, og det varmer faktisk kjempegodt :)

Hvis jeg er hos noen andre, og går bare på sokker - så fryser jeg med en gang, men aldri hjemme.

Så, det er mine tips :)

varmeflasker!! gurimalla, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Det kan redde nettene.

takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...