thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Du har sikkert bare dårlig blodomløp. Kutt røyken! jeg har kuttet sigarettene og gått over til cigarillos, cafè creme hjelper det tror du? :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Jeg har en mann med iskalde føtter, og han gjør følgende: Vasker beina i varmt såpevann (klamme føtter med inntørka svette på blir fort kalde), gjerne grønnsåpe, tørker beina godt, tar på tynne ullsokker (kjøpes) og deretter tjukke hjemmestrikkede labber (svigermor strikker en haug - vi har sikkert 50-60 par liggende hjemme). Da pleier han å holde varmen. Selv er jeg varm av meg, men hvis jeg er kald på beina, får jeg ikke sove.... Ellers er det lurt å bevege seg og få blodomløpet skikkelig igang. *notere gode råd* kan man bestille svigermødre hos ellos? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Har en nabo som strikker og tover sokker, de er veldig varme og pene er dem også. Hadde det enda vært slike å få tak i hos deg.....! Strikket og tovet..hm.. gud det hørtes nydelig ut.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Eller kanskje hu også har vært på rådyrjakt med en kåbbåi i sitt tidligere liv og forfrosset både føtter og hender. Hælvetes kåbbåi, hælvetes jakt. Jeg finner ikke støvler som holder meg varm. Så jeg holder meg hjemme og varmer meg på MANN istedt ;o) haha. nå fikk jeg lyst på fårikål.... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Jeg har også ispinneføtter. Sandaler funker utmerket! Jeg har gode "spotec"-sandaler og fryser aldri på beina når jeg har dem på. http://www.magasinet.no/comweb.asp?genses=&maingr=22.Produkter&chp=23.Spotec_Sandaler&main=22.Produkter slike???? for jakt fiske og uteliv? til meg??? *rynke på nesen* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 *notere gode råd* kan man bestille svigermødre hos ellos? Hmmmmm... Tviler på det. Min er i alle fall ikke til salgs :-) Jeg var sånn kald-klam i stad. Tullet føttene godt inni et ullpledd (hadde ikke sokker på). I løpet av partilederdebatten ble de gjennomvarme :-) Ull er tingen! I natt hostet jeg en del. Fant frem en av svigermors mange ypperlige ullhalser, og sov med den resten av natta. Ingen hosting i dag! 0 Siter
Motiva Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 å herrrreguuud så gammel jeg er blitt.............! Eh....var det ikke du som var 13???? Og, du- jeg anbefaler IKKE å kjøpe svigermor hos ellos. Tror jeg ville tålt kalde føtter i rimelig lang tid hvis jeg hadde blitt kvitt svigermor! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Eh....var det ikke du som var 13???? Og, du- jeg anbefaler IKKE å kjøpe svigermor hos ellos. Tror jeg ville tålt kalde føtter i rimelig lang tid hvis jeg hadde blitt kvitt svigermor! i går følte jeg meg som 13, i dag er jeg nok nærmere 90 *fryser og nærsynt* hmpf! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 du gjør dette på bestilling også, sant ja? :-) *Hehe* Nope, men du kan godt få oppskrifta, det er såre enkelt! ) Strikket en barnetøffel nå mens jeg så en film. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 *Hehe* Nope, men du kan godt få oppskrifta, det er såre enkelt! ) Strikket en barnetøffel nå mens jeg så en film. Ja, gidder du å sende den på mailen en gang du har tid? Kanskje jeg klarer å få dem ferdige til våren eller noe :-) [email protected] 0 Siter
Spirea Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 *Hehe* Nope, men du kan godt få oppskrifta, det er såre enkelt! ) Strikket en barnetøffel nå mens jeg så en film. Flere vil ha oppskrift Lillemus. Selvom jeg ikke har håp om å klare å strikke mens jeg ser tv ;o) [email protected] 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja, gidder du å sende den på mailen en gang du har tid? Kanskje jeg klarer å få dem ferdige til våren eller noe :-) [email protected] Mail avsendt! 0 Siter
Motiva Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 i går følte jeg meg som 13, i dag er jeg nok nærmere 90 *fryser og nærsynt* hmpf! Men gamle damer på 90 pleier jo i det minste å være glade i å strikke da. Vaffal Miss Marple, for det har jeg sett på TV! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Flere vil ha oppskrift Lillemus. Selvom jeg ikke har håp om å klare å strikke mens jeg ser tv ;o) [email protected] Mail avsendt til deg og! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 http://www.magasinet.no/comweb.asp?genses=&maingr=22.Produkter&chp=23.Spotec_Sandaler&main=22.Produkter slike???? for jakt fiske og uteliv? til meg??? *rynke på nesen* Det er innmari fine å bruke i skauen når jeg er på hjortejakt, spesielt når skogbunnen er duggvåt etter alt høstregnet. Jeg får dessuten masse oppmerksomhet når jeg er ute på livet (uteliv?) med disse sexy sandalene! 0 Siter
Gjest Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Man kan jo ikke akkurat _gå_ rundt på varmeflasker, men det er veldig deilig for frysende føtter om natta. Jeg er også sånn person som fryser på bena veldig fort. Jeg går alltid med slippers inne jeg, og det varmer faktisk kjempegodt Hvis jeg er hos noen andre, og går bare på sokker - så fryser jeg med en gang, men aldri hjemme. Så, det er mine tips 0 Siter
Motiva Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er innmari fine å bruke i skauen når jeg er på hjortejakt, spesielt når skogbunnen er duggvåt etter alt høstregnet. Jeg får dessuten masse oppmerksomhet når jeg er ute på livet (uteliv?) med disse sexy sandalene! Etter det ryktene sier, så er thinkerbell mer interessert i kyr enn i hjort :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Mail avsendt til deg og! ) Thank u! Jeg må snart komme igang med nyttige aktiviteter og jeg er jo fryktelig kald på beina da *s* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Etter det ryktene sier, så er thinkerbell mer interessert i kyr enn i hjort :-) Nå er det noe jeg ikke har fått med meg altså! *ergelig* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Man kan jo ikke akkurat _gå_ rundt på varmeflasker, men det er veldig deilig for frysende føtter om natta. Jeg er også sånn person som fryser på bena veldig fort. Jeg går alltid med slippers inne jeg, og det varmer faktisk kjempegodt Hvis jeg er hos noen andre, og går bare på sokker - så fryser jeg med en gang, men aldri hjemme. Så, det er mine tips varmeflasker!! gurimalla, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Det kan redde nettene. takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.