thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Etter det ryktene sier, så er thinkerbell mer interessert i kyr enn i hjort :-) *mumler* :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Det er innmari fine å bruke i skauen når jeg er på hjortejakt, spesielt når skogbunnen er duggvåt etter alt høstregnet. Jeg får dessuten masse oppmerksomhet når jeg er ute på livet (uteliv?) med disse sexy sandalene! *knis* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Men gamle damer på 90 pleier jo i det minste å være glade i å strikke da. Vaffal Miss Marple, for det har jeg sett på TV! joda jeg kan strikke..men jeg har litt problemer med å..eh.. snu etter hver omgang. *tungnem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Mail avsendt til deg og! ) du har du tenkt på at det faktisk er mulig å tove disse når de er ferdige? Da blir de helt tette. Slenge de i oppvaskmaskinen og vips! *glup*! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 du har du tenkt på at det faktisk er mulig å tove disse når de er ferdige? Da blir de helt tette. Slenge de i oppvaskmaskinen og vips! *glup*! ikke OPPVASKMASKINEN!! heerrrregud... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 *mumler* :-) Drøvtygger du nå? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Drøvtygger du nå? ja, på oliven :-) 0 Siter
Motiva Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Drøvtygger du nå? Jeg sa da ikke at ho var ei ku, bare at ho interesserer seg for dem! 0 Siter
Motiva Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 ikke OPPVASKMASKINEN!! heerrrregud... Hm....hvorfor tviler vi litt på dine husmor-talenter, nå tro? *gruble* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg sa da ikke at ho var ei ku, bare at ho interesserer seg for dem! Aha, en vesens forskjell i grunnen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 ja, på oliven :-) Det er iallefall bedre enn gress. 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ta en tur på Husfliden, der selger de gode varme ulltøfler. Jeg er helt avhengig av dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 du har du tenkt på at det faktisk er mulig å tove disse når de er ferdige? Da blir de helt tette. Slenge de i oppvaskmaskinen og vips! *glup*! Det står i oppskrifta du fikk at de skal toves ja... Dog ikke i oppvaskmaskina. *Pusse brillene sine?* ;o) Strikket 2 par barnetøfler og 1 voksentøffel i går jeg! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Hm....hvorfor tviler vi litt på dine husmor-talenter, nå tro? *gruble* *fornærmet* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Det står i oppskrifta du fikk at de skal toves ja... Dog ikke i oppvaskmaskina. *Pusse brillene sine?* ;o) Strikket 2 par barnetøfler og 1 voksentøffel i går jeg! jeg ligger liksom alltid et par skritt etter alle andre føler jeg... ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Jeg sa da ikke at ho var ei ku, bare at ho interesserer seg for dem! jeg er glad vi fikk en oppklaring i det der..! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 jeg ligger liksom alltid et par skritt etter alle andre føler jeg... ;-) *Ler så jeg rister* 0 Siter
Motiva Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 jeg er glad vi fikk en oppklaring i det der..! Ja, ikke sant :-) For å være litt mer alvorlig: (åff tåpik) Jeg synes det er så flott at du svarer på innlegg på psykiatriforum. Kan huske du hadde det tøft selv den gangen jeg oppdaget DOL. Har du det bra nå for tiden? Du er jo så flink til å støtte andre! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Ja, ikke sant :-) For å være litt mer alvorlig: (åff tåpik) Jeg synes det er så flott at du svarer på innlegg på psykiatriforum. Kan huske du hadde det tøft selv den gangen jeg oppdaget DOL. Har du det bra nå for tiden? Du er jo så flink til å støtte andre! så hyggelig å høre. Dol har gitt meg mye, kanskje spesiellt når jeg har vært langt nede. Det er så skjønt å flykte bort når det stormer i hverdagen, å kunne kunne fjase og le, og gråte om det skulle være nødvendig, med mennesker du overhodet ikke kjenner og som ikke ser deg. 0 Siter
Motiva Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 så hyggelig å høre. Dol har gitt meg mye, kanskje spesiellt når jeg har vært langt nede. Det er så skjønt å flykte bort når det stormer i hverdagen, å kunne kunne fjase og le, og gråte om det skulle være nødvendig, med mennesker du overhodet ikke kjenner og som ikke ser deg. Helt enig! Det er et slags fristed. Og selv om jeg bare har sneket meg rundt i kulissene, så har dere andre, som gir mye av dere selv, lært meg mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.