Gå til innhold

Føtter som fryser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det ryktene sier, så er thinkerbell mer interessert i kyr enn i hjort :-)

*mumler* :-)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

23

• Lillemus

7

• Motiva

7

• Spirea

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er innmari fine å bruke i skauen når jeg er på hjortejakt, spesielt når skogbunnen er duggvåt etter alt høstregnet. Jeg får dessuten masse oppmerksomhet når jeg er ute på livet (uteliv?) med disse sexy sandalene!

*knis*

Skrevet

Men gamle damer på 90 pleier jo i det minste å være glade i å strikke da. Vaffal Miss Marple, for det har jeg sett på TV!

joda jeg kan strikke..men jeg har litt problemer med å..eh.. snu etter hver omgang.

*tungnem*

Skrevet

Mail avsendt til deg og! :o)

du har du tenkt på at det faktisk er mulig å tove disse når de er ferdige? Da blir de helt tette. Slenge de i oppvaskmaskinen og vips!

*glup*!

Skrevet

du har du tenkt på at det faktisk er mulig å tove disse når de er ferdige? Da blir de helt tette. Slenge de i oppvaskmaskinen og vips!

*glup*!

ikke OPPVASKMASKINEN!!

heerrrregud...

Skrevet

Drøvtygger du nå?

Jeg sa da ikke at ho var ei ku, bare at ho interesserer seg for dem!

Skrevet

ikke OPPVASKMASKINEN!!

heerrrregud...

Hm....hvorfor tviler vi litt på dine husmor-talenter, nå tro? *gruble*

Skrevet

Aha, en vesens forskjell i grunnen!

Skrevet

Ta en tur på Husfliden, der selger de gode varme ulltøfler. Jeg er helt avhengig av dem.

Skrevet

*glup*!

Det står i oppskrifta du fikk at de skal toves ja... Dog ikke i oppvaskmaskina. *Pusse brillene sine?* ;o)

Strikket 2 par barnetøfler og 1 voksentøffel i går jeg!

Skrevet

Hm....hvorfor tviler vi litt på dine husmor-talenter, nå tro? *gruble*

*fornærmet*

:)

Skrevet

Det står i oppskrifta du fikk at de skal toves ja... Dog ikke i oppvaskmaskina. *Pusse brillene sine?* ;o)

Strikket 2 par barnetøfler og 1 voksentøffel i går jeg!

jeg ligger liksom alltid et par skritt etter alle andre føler jeg...

;-)

Skrevet

jeg er glad vi fikk en oppklaring i det der..!

Skrevet

jeg ligger liksom alltid et par skritt etter alle andre føler jeg...

;-)

*Ler så jeg rister*

Skrevet

jeg er glad vi fikk en oppklaring i det der..!

Ja, ikke sant :-)

For å være litt mer alvorlig: (åff tåpik) Jeg synes det er så flott at du svarer på innlegg på psykiatriforum. Kan huske du hadde det tøft selv den gangen jeg oppdaget DOL. Har du det bra nå for tiden? Du er jo så flink til å støtte andre!

Skrevet

Ja, ikke sant :-)

For å være litt mer alvorlig: (åff tåpik) Jeg synes det er så flott at du svarer på innlegg på psykiatriforum. Kan huske du hadde det tøft selv den gangen jeg oppdaget DOL. Har du det bra nå for tiden? Du er jo så flink til å støtte andre!

så hyggelig å høre. Dol har gitt meg mye, kanskje spesiellt når jeg har vært langt nede. Det er så skjønt å flykte bort når det stormer i hverdagen, å kunne kunne fjase og le, og gråte om det skulle være nødvendig, med mennesker du overhodet ikke kjenner og som ikke ser deg.

Skrevet

så hyggelig å høre. Dol har gitt meg mye, kanskje spesiellt når jeg har vært langt nede. Det er så skjønt å flykte bort når det stormer i hverdagen, å kunne kunne fjase og le, og gråte om det skulle være nødvendig, med mennesker du overhodet ikke kjenner og som ikke ser deg.

Helt enig! Det er et slags fristed. Og selv om jeg bare har sneket meg rundt i kulissene, så har dere andre, som gir mye av dere selv, lært meg mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...