sheba Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1111584.ece ja, ja! pass deg for naboen:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 *Hehe* Vi er vel ikke litt paranoide, er vi? ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 *Hehe* Vi er vel ikke litt paranoide, er vi? ;o) Jepp, utrolig hva de kan få seg til å tro på;-) hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jepp, utrolig hva de kan få seg til å tro på;-) hehe Duh - det er sant det der, altså. Jeg har ofte laget problemer for møkkanaboer med en hjemmelaget værmaskin (laget av en gammel vaskemaskin, litt stålwire og diverse itslitte husholdningsartikler) - jeg klarer ikke å lage store orkaner, men den sparker skikkelig fra seg likevel :-) "............................................" 0 Siter
sheba Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Duh - det er sant det der, altså. Jeg har ofte laget problemer for møkkanaboer med en hjemmelaget værmaskin (laget av en gammel vaskemaskin, litt stålwire og diverse itslitte husholdningsartikler) - jeg klarer ikke å lage store orkaner, men den sparker skikkelig fra seg likevel :-) "............................................" jeg kunne tenke meg en aldri så liten tornado;-) er det også en mulighet? *humre* 0 Siter
petter smart Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Amerikanerne jobber jo selv med metoder for å kontrollere været, bl.a. å styre orkaner. Så i teorien er det nok mulig. Selv om slik teknologi nok ligger noen år fram i tid. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 jeg kunne tenke meg en aldri så liten tornado;-) er det også en mulighet? *humre* Tornadoer går fint, men det blir nærmest bare slike små, søte virvelvinder :-) Men jeg holder på å gjøre beregninger for en ny, større maskin, som et ledd i min plan om verdensherredømme. "........................................." 0 Siter
Gyda Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Duh - det er sant det der, altså. Jeg har ofte laget problemer for møkkanaboer med en hjemmelaget værmaskin (laget av en gammel vaskemaskin, litt stålwire og diverse itslitte husholdningsartikler) - jeg klarer ikke å lage store orkaner, men den sparker skikkelig fra seg likevel :-) "............................................" Har du sett mye på MacGyver? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har du sett mye på MacGyver? Heh-heh :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.