Gå til innhold

"vær"?? bare bestill det du ønsker:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* Vi er vel ikke litt paranoide, er vi? ;o)

Jepp, utrolig hva de kan få seg til å tro på;-) hehe

Skrevet

Jepp, utrolig hva de kan få seg til å tro på;-) hehe

Duh - det er sant det der, altså. Jeg har ofte laget problemer for møkkanaboer med en hjemmelaget værmaskin (laget av en gammel vaskemaskin, litt stålwire og diverse itslitte husholdningsartikler) - jeg klarer ikke å lage store orkaner, men den sparker skikkelig fra seg likevel :-)

"............................................"

Skrevet

Duh - det er sant det der, altså. Jeg har ofte laget problemer for møkkanaboer med en hjemmelaget værmaskin (laget av en gammel vaskemaskin, litt stålwire og diverse itslitte husholdningsartikler) - jeg klarer ikke å lage store orkaner, men den sparker skikkelig fra seg likevel :-)

jeg kunne tenke meg en aldri så liten tornado;-) er det også en mulighet?

*humre*

Skrevet

Amerikanerne jobber jo selv med metoder for å kontrollere været, bl.a. å styre orkaner. Så i teorien er det nok mulig. Selv om slik teknologi nok ligger noen år fram i tid.

Skrevet

jeg kunne tenke meg en aldri så liten tornado;-) er det også en mulighet?

*humre*

Tornadoer går fint, men det blir nærmest bare slike små, søte virvelvinder :-) Men jeg holder på å gjøre beregninger for en ny, større maskin, som et ledd i min plan om verdensherredømme.

"........................................."

Skrevet

Har du sett mye på MacGyver?

Skrevet

Har du sett mye på MacGyver?

Heh-heh :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...