Gå til innhold

Hvem tror dere vinner valget?

Anbefalte innlegg

Gjest Madagaskar
Skrevet

Tipper AP jeg og.

I tillegg til de som virkelig er inne i dette og liker politikken deres, tror jeg de får en god del velgere også som i utgangspunktet ikke vet hva de skal velge, men velger dem fordi de er et typiskt "trygt" parti..vet ikke hvorfor d er sånn menne..

Skrevet

Tipper AP jeg og.

I tillegg til de som virkelig er inne i dette og liker politikken deres, tror jeg de får en god del velgere også som i utgangspunktet ikke vet hva de skal velge, men velger dem fordi de er et typiskt "trygt" parti..vet ikke hvorfor d er sånn menne..

Underlige innlegg, disse to.

Skrevet

Det er jo ikke så vanskelig å tippe at AP får flest stemmer. De har jo vært det største partiet i Norge i 70 år. Selv nå i dag, så ligger de 8-10 prosentpoeng høyere enn nest største(FrP).

Var spørsmålety ditt en fleip?

Skrevet

Underlige innlegg, disse to.

Ja, underlige er ordet.

Jeg tror ikke akkurat at spenningen i valget ligger på om AP får flest stemmer.

Man kan jo lure på hvor mye peiling folk egentlig har.

Skrevet

Ja, der tror jeg jaggu du får rett. ;o)

(Jeg satser gjerne noen lapper på akkurat det - men tviler på om jeg får noen med på et slikt veddemål.)

Skrevet

Ja, underlige er ordet.

Jeg tror ikke akkurat at spenningen i valget ligger på om AP får flest stemmer.

Man kan jo lure på hvor mye peiling folk egentlig har.

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...