Gjest Marese Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 hvem får flest stemmer? tipper AP 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Tipper AP jeg og. I tillegg til de som virkelig er inne i dette og liker politikken deres, tror jeg de får en god del velgere også som i utgangspunktet ikke vet hva de skal velge, men velger dem fordi de er et typiskt "trygt" parti..vet ikke hvorfor d er sånn menne.. 0 Siter
gripp Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Tipper AP jeg og. I tillegg til de som virkelig er inne i dette og liker politikken deres, tror jeg de får en god del velgere også som i utgangspunktet ikke vet hva de skal velge, men velger dem fordi de er et typiskt "trygt" parti..vet ikke hvorfor d er sånn menne.. Underlige innlegg, disse to. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er jo ikke så vanskelig å tippe at AP får flest stemmer. De har jo vært det største partiet i Norge i 70 år. Selv nå i dag, så ligger de 8-10 prosentpoeng høyere enn nest største(FrP). Var spørsmålety ditt en fleip? 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Underlige innlegg, disse to. Ja, underlige er ordet. Jeg tror ikke akkurat at spenningen i valget ligger på om AP får flest stemmer. Man kan jo lure på hvor mye peiling folk egentlig har. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 hehe spenningen ligger vel ikke akkurat der. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja, der tror jeg jaggu du får rett. ;o) (Jeg satser gjerne noen lapper på akkurat det - men tviler på om jeg får noen med på et slikt veddemål.) 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja, underlige er ordet. Jeg tror ikke akkurat at spenningen i valget ligger på om AP får flest stemmer. Man kan jo lure på hvor mye peiling folk egentlig har. *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.