flowy Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Kan dere tipse meg om en koselig cafe? Hva med en god restaurant? Skal kose meg sammen med min kjære i helgen og vi er nyinnflyttet i byen.. :-) 0 Siter
snø Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ostehuset i Klubbgata Kultkafeen på kulturhuset (ikke så koselig, men god mat) Sting oppe ved Valbergtårnet Restaurant - spørs hvilken prisklasse. Craigs har god mat, men er ganske dyr. Emilios tapasbar (nedfor kulturhuset) har god & rimelig mat. Og er veldig koselig. Det er en indisk restaurant nede ved sjøhuset som er koselig, og har god mat. I grunnen er det veldig mange restauranter i Stavanger med god mat :-) Her finner du noen av dem: http://www.herlige-restauranter.com/Webdesk/netblast/pages/index.html Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest kos dere Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Restaurant: skagen. Mexicana har god mat men dårlig service... NB sørensen. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det hjelper nok om du forteller hvilken by? 0 Siter
Gjest kos dere Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det hjelper nok om du forteller hvilken by? Stavanger? 0 Siter
Osiris Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Stavanger? hehe, jeg så overskrifta nå. Bør ikke svare på innlegg før jeg får i meg kaffe. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 hehe, jeg så overskrifta nå. Bør ikke svare på innlegg før jeg får i meg kaffe. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.