Gå til innhold

Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Gjest puuhhhfff...

Hva skal jeg finne på som kan få mannen til å ta i et tak hær hjemme?

Vi er begge i jobb, han i hel og jeg i halv stilling, så det er jo naturlig at jeg tar det meste hjemme.

Vi har to barn som er 2 og 4 år gamle, så de krever jo sitt de og.

Det jeg savner er at mannen min skal ta initiativet til å gjøre litt husarbeid en dag han har mulighet. Sende meg og barna ut for at han skal gjøre noe. Eller, ta barna med ut slik at jeg får gjort noe med rotet.

Jeg tar ofte barna med ut når vi begge er hjemme, men dette ser han på som friperiode, og benytter tiden til å se på tv, eller slikt. Greit nok, men ikke hver gang, og ikke når huset flyter over!!!

han er ellers en veldig snill og omsorgsfull mann...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197702-hva-gj%C3%B8r-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puuhhhfff...

Har du snakket med ham om det? Hvis du ikke sier noe om det går nok han rundt og tror at alt er i sin skjønneste orden og at han har en liten frue som liker å stelle hjemme siden hun ikke sier noe... :o)

Tro meg, jeg har prøvd... det ender alltid i krangel... :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197702-hva-gj%C3%B8r-man/#findComment-1390971
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...