Gå til innhold

Gjerningsmannen var FRP-er...

Anbefalte innlegg

Gjest romler mest
Skrevet

Det sier vel mest om sikkerheten på Stortinget. Vanlige folk har ikke adgang til registre, så sikkerhetstjenesten må ta ansvaret.

Hadde han blitt oppdaget, så hadde nok kortet blitt inndratt.

Skrevet

Hva da med Hanna Kvanmo som ble dømt for landssvik?-----

Hun ble jo presset ut av stortinget pga det akkurat som hun kona til Kim Friele ble presset ut fordi hun var lesbisk.

Skrevet

Hva da med Hanna Kvanmo som ble dømt for landssvik?-----

Ja, hva med det? Har pressen aldri skrevet om den saken, mener du?

Såvidt jeg erindrer har Hanna Kvanmos liv og levned - inklusive hennes jobb i det tyske Røde Kors - vært grundig presentert et uttall ganger i norsk presse.

Skrevet

Jeg er ikke Frp-er og for meg er Frps politikk ganske dustete. Men jeg har sans for at når folk har sonet straffa si, så skal de ha mulighet til å starte på nytt.

Det som er kritikkverdig her syns jeg er journalistikken.

Skrevet

Mener du virkelig at ditt inntrykk er at det jevnt over ikke rettes mer negativt søkelys på Frp enn på de andre partiene?

Det har du rett i.

Men er det rart, synes du? Tatt i betraktning all kvinneforakt, rasisme, Frp-representanter som har nære kontakter med nynazistmiljøer, som har seg med mindreårige, og jeg vet ikke hva - som har kommet fra den kanten fra første gang Anders Lange åpnet kjeften, slipper de altfor billig, spør du meg.

Jeg er faktisk sjokkert over at folk her mener at pressen skal la være å skrive om høyreekstremister med begrunnelsen i at det er valg (!).

Det er betryggende at dolerne ikke har innflytelse på norsk presse.

Skrevet

Jeg er ikke Frp-er og for meg er Frps politikk ganske dustete. Men jeg har sans for at når folk har sonet straffa si, så skal de ha mulighet til å starte på nytt.

Men hallo? Tor Morstad er aktiv nynazist...

Skrevet

Det er et synspunkt det faktisk står respekt av.

Skrevet

Men hallo? Tor Morstad er aktiv nynazist...

Jeg er ikke i mot at de skriver om nazismen og nazismen, men jeg syns det nærmer seg amerikanske tilstander når det gjelder persongransking av folk som er i rampelyset.

Snart får vi sikkert en sammenlikning av hvilke politikere eller andre kjendiser som har flest parkeringsbøter.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hun ble jo presset ut av stortinget pga det akkurat som hun kona til Kim Friele ble presset ut fordi hun var lesbisk.

Jøss, da er det ikke rart at han er mye på by`n stakkar.

Skrevet

I en av CI Hagens VG-blogger har den voldsdømte nasjonalisten Trond Morstad promotert seg og [http://www.nation-kultur.no/nk.html]

Innleggene er nå slettet.

Morstad er kjent som aktivist ute på ekstrem høyreside:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287956

Det er selvsagt veldig bra at Dagbladet publiserer den aktuelle saken fra Stortinget.

Det er selvfølgelig ikke noe galt med det.

Dog kunne det vært like interessant å se nærmere på bakgrunnen til en del andre stortingsrepresentanter også - når man først "er i gang" :-)

Skrevet

Det har du rett i.

Men er det rart, synes du? Tatt i betraktning all kvinneforakt, rasisme, Frp-representanter som har nære kontakter med nynazistmiljøer, som har seg med mindreårige, og jeg vet ikke hva - som har kommet fra den kanten fra første gang Anders Lange åpnet kjeften, slipper de altfor billig, spør du meg.

Jeg er faktisk sjokkert over at folk her mener at pressen skal la være å skrive om høyreekstremister med begrunnelsen i at det er valg (!).

Det er betryggende at dolerne ikke har innflytelse på norsk presse.

"Jeg er faktisk sjokkert over at folk her mener at pressen skal la være å skrive om høyreekstremister med begrunnelsen i at det er valg (!)."

Hvor har du det fra? Selv kan jeg ikke se at det er noen her som har sagt det du sier du blir sjokkert over??

Skrevet

Ja der viser de sitt sanne ansikt :o)

Skulle ikke forundre meg om gjerningsmannen er selveste Goliath, han har forferdelige holdninger :(

Og den kommentaren der viser vel litt av hva dine holdninger er verdt.....:-)

Skrevet

Vet du egentlig hvem Tord Morsund er og hva han representerer?

Ikke annet enn hva jeg har lest om dette i pressen nå, og det er selvfølgelig ikke bra.

Derfor var det også et positivt trekk av Frp å kvitte seg med denne personen etter kort tid.

Mitt poeng er at det finnes en rekke personer forholdsvis sentralt i en del partier hvis fortid ikke akkurat er egnet å bringe for dagen. Og de har fremdeles tilgang til Stortinget.....

Og jeg fant det "litt merkelig" at dette skulle komme opp akkurat nå - hvis det ikke nettopp var timet for å sverte Frp i valgkampen.

Mer enn det har jeg ikke skrevet, men det kan virke som om du legger vesentlig mer i det enn hva jeg har gjort?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...