Gjest gyldenhaar Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Satt bare og lurte på det en dag...Selv har jeg 8! 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har vel rundt 20, men bruker bare 5-10 av dem 0 Siter
asterix Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har en størrelse som er litt vanskelig å få tak i(70D) så jeg har ikke mange. Har to nye som jeg bruker det meste av tiden og noen gamle som jeg bruker i nød(om tilfeldigvis de to andre ikke er reine). 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Vet ikke hvor mange jeg har, men jeg er sånn at jeg alltid bare bruker de to-tre nyeste jeg har. Sånn er jeg egentlig med klær og sko også. Tullete! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har vel 6-7 stykker + en trenings-BH og fire amme-BH'er (som nå min søster har overtatt). 0 Siter
Cumbria Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 *teller i skapet* Jeg har faktisk bare 4. Men så er jeg _ekstremt_ flink til å kaste de jeg ikke bruker, da ) Etter at jeg sluttet å kjøpe billig-BHer (de sitter jo _aldri_ som de skal) har jeg funnet ut at jeg greier med fint med noen få som sitter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Tror jeg har rundt 15, men det er ikke alle som er i bruk nei så en god del av dem kunne jeg bare kastet... 0 Siter
Gjest mummikusine Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 *teller i skapet* Jeg har faktisk bare 4. Men så er jeg _ekstremt_ flink til å kaste de jeg ikke bruker, da ) Etter at jeg sluttet å kjøpe billig-BHer (de sitter jo _aldri_ som de skal) har jeg funnet ut at jeg greier med fint med noen få som sitter. Hvordan rekker du å få vasket dem når du har så få? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg har 12, 8 hvite og 4 svarte. + en til aerobic. Alle er like og i bruk. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har ca 5-6 som jeg bruker til vanlig + en hel haug som jeg ikke bruker. De jeg går med til daglig er ikke så veldig sexy at det gjør noe, men derimot veldig behagelig å ha på, og det er jo det viktigste, så får jeg heller finne frem de sexye og ubehagelige når jeg skal pynte meg litt. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Tror det er rundt 7-8 stk. Noen mer i bruk enn andre. 0 Siter
Cumbria Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hvordan rekker du å få vasket dem når du har så få? Eh, bytter ikke BH hver eneste dag, da? Jeg har da ikke så lange armhuler at jeg svetter dem ut? 0 Siter
Gjest mummikusine Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Eh, bytter ikke BH hver eneste dag, da? Jeg har da ikke så lange armhuler at jeg svetter dem ut? Nei, men man bytter jo genser og undertøy ellers hver dag, og BH'en er da enda mer i nærkontakt med hud, så de vaskes ganske så ofte ja. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hvordan rekker du å få vasket dem når du har så få? Det er vel kun mulig å bruke en BH av gangen? Og det tar vel kun 1 dag å vaske og tørke en BH. Så med 4 BH'er burde det vel ikke være et helt stort problem - sier jeg som er mann og egentlig ikke har peiling på dette:-) 0 Siter
Gjest mummikusine Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er vel kun mulig å bruke en BH av gangen? Og det tar vel kun 1 dag å vaske og tørke en BH. Så med 4 BH'er burde det vel ikke være et helt stort problem - sier jeg som er mann og egentlig ikke har peiling på dette:-) I teorien nei:) Men hvem vasker en BH alene i maskina liksom? Eller vedkommende har kanskje så mye klesvask i riktig farge hele tiden at den kan bli med der... 0 Siter
asterix Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hvordan rekker du å få vasket dem når du har så få? Det kan da umulig være et problem selv for de som skifter hver dag. Det tar da ikke 3 dager å vaske og tørke en bh? 0 Siter
Tottlå Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg har 4 BH'er.... alle er av samme sort, bare forskjellige farger......Trav-går i alle!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har vel rundt 20, men bruker bare 5-10 av dem 20??? *wow* 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 20??? *wow* Hehe, en del feilkjøp her i gården. Tenker bare "Oi, den var fin", uten å prøve først. Tåpelig at en størrelse kan være så forskjellig i ulike butikker. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hehe, en del feilkjøp her i gården. Tenker bare "Oi, den var fin", uten å prøve først. Tåpelig at en størrelse kan være så forskjellig i ulike butikker. Jeg ble så positivt overrasket over et impulskjøp for en månbed siden. Var på Wearhouse med alle tre barna, og de var slitne og masete. Jeg tok en BH i farta, i min vanlige størrelse, orket ikke prøve, men var egentlig innstilt på at den ikke passet. Da jeg kom hjem, prøvde jeg den , og den passet akkurat :-) Billig var den og. Skal kjøpe flere der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.