Gå til innhold

Hvor mange BH'er er det vanlig å ha?

Anbefalte innlegg

Gjest gyldenhaar
Skrevet

Satt bare og lurte på det en dag...Selv har jeg 8!

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

4

• Tottlå

4

• bugge -jenta

3

• Cumbria

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har en størrelse som er litt vanskelig å få tak i(70D) så jeg har ikke mange. Har to nye som jeg bruker det meste av tiden og noen gamle som jeg bruker i nød(om tilfeldigvis de to andre ikke er reine).

Skrevet

Vet ikke hvor mange jeg har, men jeg er sånn at jeg alltid bare bruker de to-tre nyeste jeg har.

Sånn er jeg egentlig med klær og sko også. Tullete! :)

Skrevet

Har vel 6-7 stykker + en trenings-BH og fire amme-BH'er (som nå min søster har overtatt).

Skrevet

*teller i skapet*

Jeg har faktisk bare 4. Men så er jeg _ekstremt_ flink til å kaste de jeg ikke bruker, da :o)

Etter at jeg sluttet å kjøpe billig-BHer (de sitter jo _aldri_ som de skal) har jeg funnet ut at jeg greier med fint med noen få som sitter.

Annonse

Skrevet

Tror jeg har rundt 15, men det er ikke alle som er i bruk nei så en god del av dem kunne jeg bare kastet...

Gjest mummikusine
Skrevet

*teller i skapet*

Jeg har faktisk bare 4. Men så er jeg _ekstremt_ flink til å kaste de jeg ikke bruker, da :o)

Etter at jeg sluttet å kjøpe billig-BHer (de sitter jo _aldri_ som de skal) har jeg funnet ut at jeg greier med fint med noen få som sitter.

Hvordan rekker du å få vasket dem når du har så få?

Skrevet

Jeg har 12, 8 hvite og 4 svarte. + en til aerobic. Alle er like og i bruk.

Skrevet

Har ca 5-6 som jeg bruker til vanlig + en hel haug som jeg ikke bruker. De jeg går med til daglig er ikke så veldig sexy at det gjør noe, men derimot veldig behagelig å ha på, og det er jo det viktigste, så får jeg heller finne frem de sexye og ubehagelige når jeg skal pynte meg litt.

Skrevet

Tror det er rundt 7-8 stk. Noen mer i bruk enn andre.

Skrevet

Eh, bytter ikke BH hver eneste dag, da? Jeg har da ikke så lange armhuler at jeg svetter dem ut?

Gjest mummikusine
Skrevet

Eh, bytter ikke BH hver eneste dag, da? Jeg har da ikke så lange armhuler at jeg svetter dem ut?

Nei, men man bytter jo genser og undertøy ellers hver dag, og BH'en er da enda mer i nærkontakt med hud, så de vaskes ganske så ofte ja.

Annonse

Skrevet

Det er vel kun mulig å bruke en BH av gangen?

Og det tar vel kun 1 dag å vaske og tørke en BH.

Så med 4 BH'er burde det vel ikke være et helt stort problem - sier jeg som er mann og egentlig ikke har peiling på dette:-)

Gjest mummikusine
Skrevet

Det er vel kun mulig å bruke en BH av gangen?

Og det tar vel kun 1 dag å vaske og tørke en BH.

Så med 4 BH'er burde det vel ikke være et helt stort problem - sier jeg som er mann og egentlig ikke har peiling på dette:-)

I teorien nei:) Men hvem vasker en BH alene i maskina liksom? Eller vedkommende har kanskje så mye klesvask i riktig farge hele tiden at den kan bli med der...

Skrevet

Det kan da umulig være et problem selv for de som skifter hver dag. Det tar da ikke 3 dager å vaske og tørke en bh?

Skrevet

Jeg har 4 BH'er.... alle er av samme sort, bare forskjellige farger......Trav-går i alle!!

Skrevet

20???

*wow*

Hehe, en del feilkjøp her i gården. Tenker bare "Oi, den var fin", uten å prøve først. Tåpelig at en størrelse kan være så forskjellig i ulike butikker.

Skrevet

Hehe, en del feilkjøp her i gården. Tenker bare "Oi, den var fin", uten å prøve først. Tåpelig at en størrelse kan være så forskjellig i ulike butikker.

Jeg ble så positivt overrasket over et impulskjøp for en månbed siden. Var på Wearhouse med alle tre barna, og de var slitne og masete. Jeg tok en BH i farta, i min vanlige størrelse, orket ikke prøve, men var egentlig innstilt på at den ikke passet. Da jeg kom hjem, prøvde jeg den , og den passet akkurat :-) Billig var den og. Skal kjøpe flere der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...