Tottlå Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hehe, en del feilkjøp her i gården. Tenker bare "Oi, den var fin", uten å prøve først. Tåpelig at en størrelse kan være så forskjellig i ulike butikker. Jeg har funnet en kjempegod sports BH på Lindex..... men problemet der er at cupen er forskjellig alt etter hvilken farge jeg velger...... Hadde en kvit fra før, skulle kjøpe en akkuratt lik svart, samme størrelse, samme butikk og samme sort...... men den ble nesten for liten!!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hehe, en del feilkjøp her i gården. Tenker bare "Oi, den var fin", uten å prøve først. Tåpelig at en størrelse kan være så forskjellig i ulike butikker. Jeg har funnet en kjempegod sports BH på Lindex..... men problemet der er at cupen er forskjellig alt etter hvilken farge jeg velger...... Hadde en kvit fra før, skulle kjøpe en akkuratt lik svart, samme størrelse, samme butikk og samme sort...... men den ble nesten for liten!!! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har en størrelse som er litt vanskelig å få tak i(70D) så jeg har ikke mange. Har to nye som jeg bruker det meste av tiden og noen gamle som jeg bruker i nød(om tilfeldigvis de to andre ikke er reine). Jeg bruker også den størrelsen, og det er ganske irriterende i blant. Av og til ender jeg opp på 75 C, men ofte blir det ikke helt bra da. Cupen blir for liten. Jeg tør ikke telle, men har garantert over 20 BHer. Sånn er det. Har mange sett, siden jeg i perioder over flere år gikk så mye til fysioterapi. Og jeg har nettopp hatt opprydding....Kanskje jeg må ha en til. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Gidder ikke telle men jeg har ganske mange. Sports Bh'er, t-skjorte bh'er push-up bh'er, sexy bh'er, stroppløse bh'er, blonde bh'er, og alle disse i diverse farger. Hadde en kjæreste som var glad i å kjøpe undertøy til meg så det har blitt en del etterhvert. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 6 stk., men bruker for tiden bare 2...kjøpte 2 i Danmark i sommer på tilbud, 69kr. pr. stk. og de beste jeg noengang har hatt. Kjøper ellers i 350kr. prisklassen. Jeg skulle kjøpt med mange flere hadde jeg bare visst...! PS: Vasker klær omtrent daglig:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har ca 5-6 som jeg bruker til vanlig + en hel haug som jeg ikke bruker. De jeg går med til daglig er ikke så veldig sexy at det gjør noe, men derimot veldig behagelig å ha på, og det er jo det viktigste, så får jeg heller finne frem de sexye og ubehagelige når jeg skal pynte meg litt. Jeg har kanskje litt i overkant av 100 undertøyssett. De fleste er kjøpt på marked i utlandet til 1 - 2 euro stk. De holder faktisk bra i kvalitet og er kjempefine. Nei, jeg bruker ikke alle. Har vel 10 "godsett" som jeg vanligvis bruker. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Eh, bytter ikke BH hver eneste dag, da? Jeg har da ikke så lange armhuler at jeg svetter dem ut? Jeg vasker ikke en BH etter en gans bruk. Svetter ikke noe særlig, så ser ikke vitsen i å vaske den bare for å vaske den. Hvis den lukter noe, vasker jeg den. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg vasker ikke en BH etter en gans bruk. Svetter ikke noe særlig, så ser ikke vitsen i å vaske den bare for å vaske den. Hvis den lukter noe, vasker jeg den. Enig, men trenings BH'ene blir putta i dunken etter en gangs bruk. 0 Siter
Gjest har 5-7 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg har kanskje litt i overkant av 100 undertøyssett. De fleste er kjøpt på marked i utlandet til 1 - 2 euro stk. De holder faktisk bra i kvalitet og er kjempefine. Nei, jeg bruker ikke alle. Har vel 10 "godsett" som jeg vanligvis bruker. Så du har en truse og en bh som matcher alltid? Imponert... 0 Siter
Nussi Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Gidder ikke telle men jeg har ganske mange. Sports Bh'er, t-skjorte bh'er push-up bh'er, sexy bh'er, stroppløse bh'er, blonde bh'er, og alle disse i diverse farger. Hadde en kjæreste som var glad i å kjøpe undertøy til meg så det har blitt en del etterhvert. Har vel mistet oversikten:)) Elsker å shoppe undertøy da:) 0 Siter
ann k k Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 jeg tror jeg har ihvertfall 20 stk 0 Siter
fresja Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har vel bare en 2-3 stykker som jeg bruker + noen gamle som jeg bruker om jeg ikke har vasket klær på en stund. Jeg skifter ikke så ofte, men sjekker om de lukter... 0 Siter
asterix Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg bruker også den størrelsen, og det er ganske irriterende i blant. Av og til ender jeg opp på 75 C, men ofte blir det ikke helt bra da. Cupen blir for liten. Jeg tør ikke telle, men har garantert over 20 BHer. Sånn er det. Har mange sett, siden jeg i perioder over flere år gikk så mye til fysioterapi. Og jeg har nettopp hatt opprydding....Kanskje jeg må ha en til. Jeg har helt sluttet å "prøve meg" med andre størrelser, orker ikke ha det ubehagelig. Kjøper heller bh'er som passer fra skikkelige undertøysforretninger til 500-600 kr stykket. Men heller ikke der er utvalget stort, så derfor det lille antallet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg har 4-5 vanlige, streite, 4-5 som er fine og sexy, en som er hvit, og en til ryggløskjole. Jeg synes det er et greit antall BHer. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg har helt sluttet å "prøve meg" med andre størrelser, orker ikke ha det ubehagelig. Kjøper heller bh'er som passer fra skikkelige undertøysforretninger til 500-600 kr stykket. Men heller ikke der er utvalget stort, så derfor det lille antallet. Har tenkt å legge meg på den linjen jeg også. Heller få og dyre i helt rett størrelse, enn mange halvdyre i de vanligste størrelsene. Men føler ikke du at det på en måte er litt "urettferdig" at vi skal måtte opp i så store summer, når vi ser så vanlige ut? Jeg føler at min størrelse ikke kan være så uvanlig på en måte. Ikke er jeg operert til den størrelsen, og det kan da ikke være så uvanlig å ha den størrelsen rundt ryggen heller? Er 170 høy og 62-63 kg. Synes det er litt merkelig at jeg skal måtte betale så dyrt på en spesialforretning, selv om Lindex og Cubus av og til har størrelsen min i Triumph. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 4 kjempegode, 2 sports, og 5-6 som jeg egentlig kunne kastet - de er fine, men ikke behagelige - kunen egentlig kastet dem. 0 Siter
asterix Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Har tenkt å legge meg på den linjen jeg også. Heller få og dyre i helt rett størrelse, enn mange halvdyre i de vanligste størrelsene. Men føler ikke du at det på en måte er litt "urettferdig" at vi skal måtte opp i så store summer, når vi ser så vanlige ut? Jeg føler at min størrelse ikke kan være så uvanlig på en måte. Ikke er jeg operert til den størrelsen, og det kan da ikke være så uvanlig å ha den størrelsen rundt ryggen heller? Er 170 høy og 62-63 kg. Synes det er litt merkelig at jeg skal måtte betale så dyrt på en spesialforretning, selv om Lindex og Cubus av og til har størrelsen min i Triumph. Helt enig med deg. Kan heller ikke begripe at dette skal være en spesielt uvanlig størrelse. Når jeg som er såpass høy som 177 har denne vidden rundt brystkassen kombinert med (slik jeg ser det) helt normal størrelse pupper, burde det da virkelig være flere kortere kvinner som også trenger 70 og som likevel ikke er helt flate? 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Vet ikke. Har noe slikt som deg + sportsbh'er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.