Gå til innhold

Hvor mange BH'er er det vanlig å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kanskje litt i overkant av 100 undertøyssett. De fleste er kjøpt på marked i utlandet til 1 - 2 euro stk. De holder faktisk bra i kvalitet og er kjempefine. Nei, jeg bruker ikke alle. Har vel 10 "godsett" som jeg vanligvis bruker.

Åh, gud, så mange sett? Lucky you :)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

4

• Tottlå

4

• bugge -jenta

3

• Cumbria

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke så mange BH-er. Jeg må bruke DD eller E, og må i spesialbutikk. Har sluttet helt å kjøpe på HM, de har lekre varianter med støtter ikke og er ubehagelige. Kan slumpe til å finne noe bra på Lindex men det er så sjeldent at jeg har slutta å lete. Jeg syns jeg er heldig når jeg finner en BH som koster mindre enn 6-700 kr å da sier det seg selv at det ikke blir hver måned man handler slike ting. Jeg har 8 gode BHer med spile, og 3 sportBH. Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne sportsbehå med cupstørrelse større enn D?

Skrevet

Helt enig med deg. Kan heller ikke begripe at dette skal være en spesielt uvanlig størrelse. Når jeg som er såpass høy som 177 har denne vidden rundt brystkassen kombinert med (slik jeg ser det) helt normal størrelse pupper, burde det da virkelig være flere kortere kvinner som også trenger 70 og som likevel ikke er helt flate?

En gang, bank i bordet, når det var ei som bad meg gå på en spesialforretning siden jeg trengte slik en spesiell størrelse, løftet jeg på genseren så hele bhen vistes, og spurte om det så så veldig spesielt ut....

Okei, litt sært, og jeg hadde ikke spesielt mange tilskuere, men jeg kunne ikke dy meg.

Jeg har ikke et spesielt godt forhold til kroppen min, og synes det er mye som sikkert burde vært annerledes, men bryststørrelsen min, og vidden rundt ser ganske normal ut. Og da mener jeg at det som anses som normalt, bør ha romslighet i den grad.

Har en liten rebell i meg i ny og ne:o) Lykke til med Trivielle ting som BH- kjøp. Hva skulle vi gjort hvis ikke vi skulle brydd oss om overfladiske ting innimellom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...