Gå til innhold

Tisselukt av do

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Det har plutselig begynt å lukte så innmari tiss av doen! Jeg vasker og vasker men det går ikke bort! Hva gjør jeg feil?

Skrevet

Vask gulvet rundt godt og veggene rundt doen også. Mannfolk spruter de utroligste steder. Søl kan også legge seg under kanten mot gulvet hvis det ikke er nok silikon der. Vask godt rundt festene til dolokket. Har ov og til hatt det selv, og det forsinner ved nøye vask hos meg iallefall.

Gjest romler mest
Skrevet

Vask gulvet rundt godt og veggene rundt doen også. Mannfolk spruter de utroligste steder. Søl kan også legge seg under kanten mot gulvet hvis det ikke er nok silikon der. Vask godt rundt festene til dolokket. Har ov og til hatt det selv, og det forsinner ved nøye vask hos meg iallefall.

Få mannfolk til å sette seg ned når de tisser. Nesten umulig vet jeg.

Nesten sikkert har urin rent ned under potta, ligger der under sokkelen, og får tilført hele tida litt fuktighet. Urin og fukt er for bakterier som spinat for Skippern. Kvinner spruter også indirakte oppunder ramma, så det renner ned langs potta ned til samme sted. Du vil i tilfelle kunne se "sporet" ned lags potta med godt lys.

Gjest falleria
Skrevet

Hehe, måtte le litt av overskriften...Leste det ene valginnlegget etter det andre, også kommer plutselig "tisselukt av do"... litt for en hver smak altså....;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...