Gå til innhold

Vår tur denne gangen?

Anbefalte innlegg

vannmann721365380861

Sitter og ruger på 10 dag.. vår 3.icsi.. Dagene svinger mellom håp og fortvilelse: blir det vår tur denne gangen mon tro? Kjenner at det er noe på gang i kroppen. Det stikker og murrer og av og til kan det minne om menssmerter.. dette gjør meg deppa...selv om jeg har lest at man kan kjenne det slik og likevel være gravid. Er oppblåst og leter etter tegn..Kjære Gud, la det bli vår tur denne gangen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197739-v%C3%A5r-tur-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vannmann721365380861

Ønsker deg lykke til!

Vi lyktes på vårt 4. ICSI forsøk, og da hadde jeg grusomme menssmerter, trodde det ikke gikk bra, men nå har vi tvillingjenter på snart to år! Ikke gi opp håpet! Klem fra meg.

Tusen takk!!! Du aner ikke hvor mye ordene dine betyr!

Annonse

For de fleste merkes ettervirkningene av behandlingen og forsøket langt bedre enn evt. tidlige symptomer på graviditet eller kommende mens.

Og tidlige graviditetstegn og mensmurringer er til forveksling like for mange kvinner.

Så uansett hva du kjenner akkurat nå, kan du utmerket godt ha blitt gravid.

Så lenge du ikke blør, kan du være optimistisk.

Lykke til!

vannmann721365380861

Åssen går det? Klem.

Det går opp og ned... tror at det går bra, men tør ikke helt å håpe. Da jeg satte Crinonen i morges var det litt blod på applikatoren.. fikk litt angst, men det har ikke vært mer idag, så jeg håper at det blir med det.Skal ta testen imorgen...gjett om jeg er spent.....

Gjest tidl. kul

Det går opp og ned... tror at det går bra, men tør ikke helt å håpe. Da jeg satte Crinonen i morges var det litt blod på applikatoren.. fikk litt angst, men det har ikke vært mer idag, så jeg håper at det blir med det.Skal ta testen imorgen...gjett om jeg er spent.....

tvi tvi!!!krysser fingrene for deg!Håpe håpe........

vannmann721365380861

Åååå! Så bra! GRATULERER! Har vært spent! Hvor mange spirer er det der tror du?

Utrolig bra ja- kan nesten ikke tro det. Det ble satt inn 2 egg, der det ene var helt flott-så jeg tror det er ett gullegg der! Er så glad--- og litt redd.. Det er jo så tidlig enda.

Annonse

Gjest tild. kul

Utrolig bra ja- kan nesten ikke tro det. Det ble satt inn 2 egg, der det ene var helt flott-så jeg tror det er ett gullegg der! Er så glad--- og litt redd.. Det er jo så tidlig enda.

Vet åssen det snur fra glede til bekymring igjen...tilslutt tenkte jeg som så at, nei nå har jeg hatt så mye motgang til nå, så det må jo bare gå bra! Len deg/dere tilbake og NYT følelsen av å være gravid! Kos deg masse fremover! ER spent på hvor mange det er der....

vannmann721365380861

Vet åssen det snur fra glede til bekymring igjen...tilslutt tenkte jeg som så at, nei nå har jeg hatt så mye motgang til nå, så det må jo bare gå bra! Len deg/dere tilbake og NYT følelsen av å være gravid! Kos deg masse fremover! ER spent på hvor mange det er der....

Tusen takk. Vi er også spente. Skal skrive ett lite innlegg her når jeg vet hvor mange gullegg vi ruger på.

- Er på vei -

Gjest Hanne M. T.

Herlighet kul, så fort tiden går!! Er tvillingene snart 2 år gamle??

Gøy å se at du henger med her inne ennå.. Ikke så lett å glemme at man en gang har slitt for å få barn ;-))

Klem

Gjest tild. kul

Herlighet kul, så fort tiden går!! Er tvillingene snart 2 år gamle??

Gøy å se at du henger med her inne ennå.. Ikke så lett å glemme at man en gang har slitt for å få barn ;-))

Klem

Hei Hanne! Ja tiden flyr vet du ;) Henger litt her inn for å se om det er noen jeg kan backe opp litt, vet at jeg satte pris på det ihvertfall. Både herfra og derfra ;) Åssen går det med deg da? Kanskje jeg skal svippe innom en dag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...