Gå til innhold

Venstre=Høyre-Frp-regjering!

Anbefalte innlegg

Gjest Et iskaldt samfunn!
Skrevet

Jeg håper de fleste venstrevelgerne er klar over hva de gjør, at om stemmer Venstre stemmer de i realiteten for en borgerlig flertallsregjering med Høyre og Frp i spissen.

De stemmer for et Venstre som får liten eller nærmest null innflytelse i en eventuell borgerlig regjering.

Hele Venstrekampanjen er merkelig og betenkelig, Rimi-Hagen har bestukket Venstre med penger(betaler kampanjene deres) for å få dem over sperregrensen for å sikre borgerlig flertall som gagner han og hans rike venner.

Jeg blir kvalm!

Om du biter på agnet til Hagen og Venstre, så er du passelig dum og lettlurt(sorry!)

Jeg er en av de som er livredd kriminelle utlendinger(og kriminelle nordmenn), men jeg støtter ikke av den grunn Frp og borgerlig regjering.

Frp er kalde, kyniske og lite medmenneskelige, og har en avskyelig innstilling til utlendinger.

Flertallet av utlendingene er redelige mennesker, men Frp har en politikk som skjærer alle over en kam.

Det er nok ikke bare utlendingene som vil få det værre med borgerlig flertall med et sterkt Frp må dere tro, det er vi alle sammen VANLIGE FOLK.

Det er bare de med høye lønninger og fet bankkonto som er vinnerne i en ny sammensatt borgerlig regjering.

Nei til kynisme, ja til sosialisme og likeverd!

Jeg tipper jeg får kyniskt motsvar fra denne Goliath, jeg har sett at han er av samme slaget som jeg og mange tar avstand fra, Frp- "de med avskyelige holdninger" sitt parti!

Jeg får sikkert motsvar fra Frp-erne om at jeg står for like avskyelige holdninger selv når jeg er i stand til å skrive dette om dem. Men sannheten er at det finnes ikke noe mer treffende ord om Frp, så får jeg heller ta den pepperen som kommer fra dem med et smil!

Skrevet

Jeg vil heller ha Venstre-høyre-frp-regjering enn Krf og Ap, eller Sv!

Så jeg stemmer Venstre.

Gjest MegØverst
Skrevet

Jeg vil heller ha Venstre-høyre-frp-regjering enn Krf og Ap, eller Sv!

Så jeg stemmer Venstre.

Da får du predikanten på kjøpet!

Si meg, er du rik eller høytlønnet? ellers gagner ikke en Borgerlig regjering DEG!

Den skatteletten de skryter av vil bare de med lønninger på fra ca. 400.000 merke, men du er vel en av dem?

Og bilavgiftslette på nye biler vil bare de som har råd til å kjøpe ny bil merke, men du er vel en av dem også?

Hva tjener du på en borgerlig regjering med et mye sterkere Frp enn i dag(intressant å høre)?

Skrevet

Si meg, er du rik eller høytlønnet? ellers gagner ikke en Borgerlig regjering DEG!

Den skatteletten de skryter av vil bare de med lønninger på fra ca. 400.000 merke, men du er vel en av dem?

Og bilavgiftslette på nye biler vil bare de som har råd til å kjøpe ny bil merke, men du er vel en av dem også?

Hva tjener du på en borgerlig regjering med et mye sterkere Frp enn i dag(intressant å høre)?

for noe tull

de fleste skattereduksjoner hittill har gått til bedrifter, økt minstefradrag, fradrag for gaver til frivillige organisasjoner blant annet

forslagene neste periode er blant annet å få vekk formuesskatten

disse tiltakene treffer vel folk flest? eller mener du at den jevne nordmann ikke har formue eller inntekt overhodet?

Skrevet

Morsom eller? De har allerede vedtatt 28% skatt på utbytte.

Var det ikke noe av det som var så ille med dem? De rike kunne ta ut så mye utbytte?!

Ja, det har altså Høyre gjort noe med allerede.

Helst sykt at ikke media klarer å fokusere på det som faktisk blir gjort, i stedet for å spre skremselspropaganda!

Og disse bilprisene, skal de lovregulere prisen på brukte biler eller? De faller når nybilprisene faller, vet du.

Skrevet

for noe tull

de fleste skattereduksjoner hittill har gått til bedrifter, økt minstefradrag, fradrag for gaver til frivillige organisasjoner blant annet

forslagene neste periode er blant annet å få vekk formuesskatten

disse tiltakene treffer vel folk flest? eller mener du at den jevne nordmann ikke har formue eller inntekt overhodet?

Formueskatt har vel bare vi som har nedbetalt huslån, d.v.s. vi som er over den første ungdom. For ungdommen er jo skatteverdien av huset langt under huslånet. I tillegg har de fleste store studielån. Så de har egentlig "negativ" formue.

Gjest MegØverst
Skrevet

Morsom eller? De har allerede vedtatt 28% skatt på utbytte.

Var det ikke noe av det som var så ille med dem? De rike kunne ta ut så mye utbytte?!

Ja, det har altså Høyre gjort noe med allerede.

Helst sykt at ikke media klarer å fokusere på det som faktisk blir gjort, i stedet for å spre skremselspropaganda!

Og disse bilprisene, skal de lovregulere prisen på brukte biler eller? De faller når nybilprisene faller, vet du.

Var det noen som spurte deg?

Det er du som er *morsom* her!

Frp mæler de rikes kake i skattepolitikken, å iallefall ikke de fattiges, eller de normallønnedes.

*Setter meg på gjærdet og venter på at rikingen skal bli lei av den nye fine bilen sin, så kansje jeg kan få kjøpt den for en rimelig penge når han får lyst på en enda nyere og bedre*

Skrevet

Formueskatt har vel bare vi som har nedbetalt huslån, d.v.s. vi som er over den første ungdom. For ungdommen er jo skatteverdien av huset langt under huslånet. I tillegg har de fleste store studielån. Så de har egentlig "negativ" formue.

Er vel ikke akkurat over ungdommen selv, men har positiv formue.

Men om det var slik at det bare var 50 åringer som hadde formue. Fortjener ikke foreldrene våre at de ikke straffes for å være nøysomme å sparte isteden for å bruke opp sine inntekter?

Skrevet

Tror du skal sette deg mer inn i sakene før du skriver neste gang :) Noen har lurt deg !

Skrevet

Er vel ikke akkurat over ungdommen selv, men har positiv formue.

Men om det var slik at det bare var 50 åringer som hadde formue. Fortjener ikke foreldrene våre at de ikke straffes for å være nøysomme å sparte isteden for å bruke opp sine inntekter?

Jo jeg er enig med deg! Men jeg synes formuesskatten er så lav, sammenlignet med inntektsskatten, så jeg merker ikke noe særlig til den. En stor del av formuen er jo skattefri. Men jeg kunne vært den skatten foruten.

Men også fjerning av formueskatten er det de rike som tjener på. De med noen millioner i formue, ville jo få betydelig mindre skatt hvert år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...