Gå til innhold

stemme Frp

Gjest er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Gjest er det bare meg?
Skrevet

Er det kun meg på hele dol som stemmer Frp?

Har lagt merke til at det er veldig mange sosialister her.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

13

• flisa

7

• favn

7

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, jeg også. Selv om jeg er uenig i mye i FRP, miljø og kultur, er begrnsning i innvandring av ikke-kaukasere viktigst for meg.

Gjest Anti-Frp
Skrevet

Jeg håper det er bare deg, Frp er grusomme etter mitt syn!

La oss få en ny regjering som jobber for med menneskelighet istedet!

Skrevet

Ingen som vil innrømme at de stemmer på et nasjonalistisk parti, hvis agenda er å kaste ut alle som ikke er melkehvite, fjerne all skatt, samtidig som de skal gi kjempelønninger til alle som er rike, gjøre det umulig for alle som ikke er millionærer å få sykehjems- og sykehusplass, svi av oljeformuen og ødelegge miljøet *ironi*

Så inntil mandag er det nok bare deg ;-)

Gjest romler mest
Skrevet

Ingen som vil innrømme at de stemmer på et nasjonalistisk parti, hvis agenda er å kaste ut alle som ikke er melkehvite, fjerne all skatt, samtidig som de skal gi kjempelønninger til alle som er rike, gjøre det umulig for alle som ikke er millionærer å få sykehjems- og sykehusplass, svi av oljeformuen og ødelegge miljøet *ironi*

Så inntil mandag er det nok bare deg ;-)

Skulle du ønske at FrP er et nasjonalistisk parti?

Jeg er en annen
Skrevet

Neida, jeg også. Selv om jeg er uenig i mye i FRP, miljø og kultur, er begrnsning i innvandring av ikke-kaukasere viktigst for meg.

" er begrnsning i innvandring av ikke-kaukasere viktigst for meg."

I så fall er du rasist.

Skrevet

Skulle du ønske at FrP er et nasjonalistisk parti?

Nei, hvorfor spørsmålet? :-)

Gjest romler mest
Skrevet

Nei, hvorfor spørsmålet? :-)

En nasjonalist er tilhenger av nasjonalismen, en politisk og sosial ideologi som hevder det egne folks særpreg og interesser i forhold til andre folk. Forkjemper for den nasjonale enhetsstats idé og dens hist. tradisjoner.

Hvis FrP skal være nasjonalistisk, må de ha noe i sitt partiprogram som tyder på det.

Skrevet

En nasjonalist er tilhenger av nasjonalismen, en politisk og sosial ideologi som hevder det egne folks særpreg og interesser i forhold til andre folk. Forkjemper for den nasjonale enhetsstats idé og dens hist. tradisjoner.

Hvis FrP skal være nasjonalistisk, må de ha noe i sitt partiprogram som tyder på det.

Trenger ikke det i Norge. Der er det fritt frem, så lenge partiet heter Fremskrittspartiet.

Gjest romler mest
Skrevet

Trenger ikke det i Norge. Der er det fritt frem, så lenge partiet heter Fremskrittspartiet.

Å ta alle over en kam, ilegge dem og partiet usympatiske egenskaper selv om det ikke er sannheten?

F eks ukritisk la en persons handlinger sverte 10 000 seriøse og uskyldige hardt arbeidende aktører? Uten samvittighetsnag?

Er du ikke for demokrati?

Skrevet

Å ta alle over en kam, ilegge dem og partiet usympatiske egenskaper selv om det ikke er sannheten?

F eks ukritisk la en persons handlinger sverte 10 000 seriøse og uskyldige hardt arbeidende aktører? Uten samvittighetsnag?

Er du ikke for demokrati?

Ikke skyt meg, da! Jeg kan da vel for pokker ikke stilles ansvarlig for hva sosialistiske journalister skriver?!

Gjest romler mest
Skrevet

Ikke skyt meg, da! Jeg kan da vel for pokker ikke stilles ansvarlig for hva sosialistiske journalister skriver?!

Du er ukritisk og det er verre enn mord! :-)

Pressen prøvde seg med en liten lokal løgn om FrP og skolen, ble tatt med buksa nede. Det straffet seg med at FrP fikk tre ganger så mange velgere som på forrige skolevalg.

De sjekket ikke påstanden før de trykket den, det var jo FrP som fikk på pukkern, da var det ikke så nøye. Dermed : SMEKK! Den beste hjelpen FrP kunne få, helt gratis og uten å løfte en finger.

Skrevet

Du er ukritisk og det er verre enn mord! :-)

Pressen prøvde seg med en liten lokal løgn om FrP og skolen, ble tatt med buksa nede. Det straffet seg med at FrP fikk tre ganger så mange velgere som på forrige skolevalg.

De sjekket ikke påstanden før de trykket den, det var jo FrP som fikk på pukkern, da var det ikke så nøye. Dermed : SMEKK! Den beste hjelpen FrP kunne få, helt gratis og uten å løfte en finger.

Du har nok misforstått meg. Les det jeg har skrevet i "Gjerningsmannen var FRP-er", gidder ikke skrive alt om igjen :-)

Gjest romler mest
Skrevet

Du har nok misforstått meg. Les det jeg har skrevet i "Gjerningsmannen var FRP-er", gidder ikke skrive alt om igjen :-)

Du mener kanskje de idiotene som har dritit seg ut og påstått å være representative for alle i FrP?

Vi er alle mennesker.

Til og med en gammel idiot fra Frogn som ikke har noe verv i FrP er et menneske, som kun er representativ for seg selv, men som er opphøyet av pressen til Carl's høyre hånd?

Til og med Hitler har fått den æren.

Enda ser det ut til at Norges mest utskjelte parti kan bli Norge største.

Skrevet

Hvis du ikke skjønte det selv, sa du nettopp at Frp er et raseideologisk parti.

Hva skal man med fiender når man har idioter til venner?

Skrevet

Hvis du ikke skjønte det selv, sa du nettopp at Frp er et raseideologisk parti.

Hva skal man med fiender når man har idioter til venner?

Tror dere ble lurt nå :-)

Skrevet

Du mener kanskje de idiotene som har dritit seg ut og påstått å være representative for alle i FrP?

Vi er alle mennesker.

Til og med en gammel idiot fra Frogn som ikke har noe verv i FrP er et menneske, som kun er representativ for seg selv, men som er opphøyet av pressen til Carl's høyre hånd?

Til og med Hitler har fått den æren.

Enda ser det ut til at Norges mest utskjelte parti kan bli Norge største.

Ikke klag om Frp kommer til makta og du må betale kanskje 250 kr for en kinobillett. De mener jo at kultur skal være selvfinansierende

Gjest romler mest
Skrevet

Ikke klag om Frp kommer til makta og du må betale kanskje 250 kr for en kinobillett. De mener jo at kultur skal være selvfinansierende

Skal vi see... når var jeg på kino sist?

Teater? Nei.

Jeg burde jo være solidarisk og betale 50% av de andres biletter.

Og 50% av andres golfutstyr?

Nei fysj, golf er dekadent, teater er ikke.

Skrevet

Jeg er ikke sosialist, men stemmer ikke Frp heller.

Har stemt Høyre, iår blir det Venstre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...