Gjest tøffe trine Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 hva synes du om jenter med kort hår? er det tøft og hvem kler det? snakker om helt kort hår altså. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Synes ikke det er noe fint med jenter med kort hår. Men hver sin smak. Selv har jeg langt hår. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ansiktet bestemmer mye, men som oftest er jenter finest med langt hår. Men ett stort unntak: Halle Berry. Hun var nydelig med kort hår, men er ikke fullt så pen med langt. Synes 0 Siter
amber sun Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ansiktet bestemmer mye, men som oftest er jenter finest med langt hår. Men ett stort unntak: Halle Berry. Hun var nydelig med kort hår, men er ikke fullt så pen med langt. Synes Enig med Gyda. 0 Siter
Kvinna Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Kort og feminint er fint! Feks unge Høyres Ine Marie Eriksen. Kort og "kjipt", eller mandig eller rødstrømpekort er ikke så fint. feks...hm...Mona Halvorsen (men hun er jo kul også da..) Eller hun kino-dama, Ingeborg Morreus Hansen eller hva hun heter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Synes ikke det er noe fint med jenter med kort hår. Men hver sin smak. Selv har jeg langt hår. Altså...Hadde du sett meg med langt kontra kort hår hadde du garantert syntes at kort hår var best! Jeg ser bare helt teit ut med langt hår - desverre :-( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er supert det! Og hvem kler det? Jeg! ;-) (og mange, mange andre..) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg aner ikke om jeg kler det.Uansett ville jeg ikke ha trivdes med det. Har ikke hatt kort hår på 20 år, og den gangen angret jeg fælt på at jeg klippet meg.Det var liksom ikke meg. Nå finnes det så mange fine frisyrer. Jeg hadde guttefrisyre den gangen. Men jeg vil nok ikke forsøke igjen. Jeg har liksom "finni meg sjæl", og jeg er liksom ikke typen til å passe med kort hår, tror jeg. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Altså...Hadde du sett meg med langt kontra kort hår hadde du garantert syntes at kort hår var best! Jeg ser bare helt teit ut med langt hår - desverre :-( jeg også! Passer absolutt ikke til å ha langt hår. Faktisk synes jeg de fleste blir finere med kort hår enn med langt. Er mange slitne mer eller mindre lange hårfrisyrer ute og går.... 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Altså...Hadde du sett meg med langt kontra kort hår hadde du garantert syntes at kort hår var best! Jeg ser bare helt teit ut med langt hår - desverre :-( Jeg også - derfor har jeg spart på et bilde av meg selv med langt hår som jeg dra frem nåe noen mener noe annet - da holder de klokelig kjeft...hehe 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 jeg også! Passer absolutt ikke til å ha langt hår. Faktisk synes jeg de fleste blir finere med kort hår enn med langt. Er mange slitne mer eller mindre lange hårfrisyrer ute og går.... Syns også at det blir pener emd kortere hår når man drar litt på åra.... Kortere hår og lengre skjørt - hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg også - derfor har jeg spart på et bilde av meg selv med langt hår som jeg dra frem nåe noen mener noe annet - da holder de klokelig kjeft...hehe For ca åtte år siden klippet jeg meg kort etter å ha hatt langt hår i mange år. Ikke lenge etter klippen viste jeg legitimasjon (med langt-hår-bilde) på posten. Dama i skranken var såvisst ikke av den beskjedne typen. Hun sperra opp øynene når hun så leg.kortet mitt og utbrøt:"Hjelp!! Du er myyyye finere med kort hår!!" Det avgjorde definitivt saken for meg! Aldri mer langt hår! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 jeg også! Passer absolutt ikke til å ha langt hår. Faktisk synes jeg de fleste blir finere med kort hår enn med langt. Er mange slitne mer eller mindre lange hårfrisyrer ute og går.... Enig med deg. Det er ikke så altfor mange over 30 som er fine med langt hår. Noen kler det kjempegodt, men langtfra alle.... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Syns også at det blir pener emd kortere hår når man drar litt på åra.... Kortere hår og lengre skjørt - hehe Bare det ikke er klippet helt guttekort, bleket hvitt, med kullsvart ettervekst. Det er det verste jeg ser;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg hadde kort hår da jeg var lita.. Så faen ikke ut! Så ut som en stygg gutt!!! 0 Siter
Osiris Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Syns også at det blir pener emd kortere hår når man drar litt på åra.... Kortere hår og lengre skjørt - hehe Enig! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg hadde kort hår da jeg var lita.. Så faen ikke ut! Så ut som en stygg gutt!!! hahaha M.Angelica - du har festa inatt, skjønner jeg? ;-P Lenge til du står opp nå kanskje? *erte* 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Kort og feminint er fint! Feks unge Høyres Ine Marie Eriksen. Kort og "kjipt", eller mandig eller rødstrømpekort er ikke så fint. feks...hm...Mona Halvorsen (men hun er jo kul også da..) Eller hun kino-dama, Ingeborg Morreus Hansen eller hva hun heter. Synes generellt det er absolutt penest med langt/halvlangt. Sinead O'Connor er en av dem som passer med pinnekort. Ellers er jeg enig med kvinna, som synes at Ine Marie Eriksen passer godt med sin sveis. 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Synes generellt det er absolutt penest med langt/halvlangt. Sinead O'Connor er en av dem som passer med pinnekort. Ellers er jeg enig med Kvinna, som synes at Ine Marie Eriksen passer godt med sin sveis. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hahaha M.Angelica - du har festa inatt, skjønner jeg? ;-P Lenge til du står opp nå kanskje? *erte* Sov leeeeenge..Ble litt sent i natt, ja. Men siste fridagen min, så i dag skal jeg bare slappe av uansett =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.