Gå til innhold

Kvinner i styret., helt kul kramp i helvete å få

Anbefalte innlegg

Gjest romler mest
Skrevet

Kan det være noe med deg, da?

Har tenkt over det, men det er ikke meg de skal forholde seg til.

Gjest tidsklemme
Skrevet

Hushjelp kanskje? ;-)

Hushjelp, ja. Eller barnevakt.

Selv liker jeg godt organisasjonsarbeid, og før jeg fikk barn satt jeg i diverse styrer. Men nå? Ikke tid i det hele tatt, ved siden av jobb, barn og husarbeid.

Gjest romler mest
Skrevet

Det er ikke så mange som vil i styret for FrP vet du...

I gamle dager sa kvinner at det ikke var lurt å komme i lavhelte sko på generalforsamling i borettslaget, da ble de bare valgt inn i verv.

Skrevet

Hva slags styre er det snakk om da? Kanskje det ikke interesserer dem eller fenger? Jeg sier kun ja til å sitte i styrer for ting som virkelig engasjerer meg. Jeg har såpass mye å gjøre med jobb og barn at jeg virkelig må ha lyst til å gå på møtene for å prioritere det. Jeg liker godt organisasjonsarbeid, men døgnet har bare 24 timer for meg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...