Gjest romler mest Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Kan det være noe med deg, da? Har tenkt over det, men det er ikke meg de skal forholde seg til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er ikke så mange som vil i styret for FrP vet du... 0 Siter
Gjest tidsklemme Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hushjelp kanskje? ;-) Hushjelp, ja. Eller barnevakt. Selv liker jeg godt organisasjonsarbeid, og før jeg fikk barn satt jeg i diverse styrer. Men nå? Ikke tid i det hele tatt, ved siden av jobb, barn og husarbeid. 0 Siter
Gjest romler mest Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er ikke så mange som vil i styret for FrP vet du... I gamle dager sa kvinner at det ikke var lurt å komme i lavhelte sko på generalforsamling i borettslaget, da ble de bare valgt inn i verv. 0 Siter
Nikki Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hva slags styre er det snakk om da? Kanskje det ikke interesserer dem eller fenger? Jeg sier kun ja til å sitte i styrer for ting som virkelig engasjerer meg. Jeg har såpass mye å gjøre med jobb og barn at jeg virkelig må ha lyst til å gå på møtene for å prioritere det. Jeg liker godt organisasjonsarbeid, men døgnet har bare 24 timer for meg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.