Gå til innhold

Jakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny jakke nå som høststormen snart setter inn.

Hva er inn? Dere kvinnfolka her. Jeg hater å shoppe. Noen linker til kule jakker så jeg får noe tips? Orker ikke å vasse rundt i butikker uten å vite hva jeg ser etter. Er skinn ut? Nå går jeg stort sett i en brun skinnjakke, men den blir snart litt kald.

Ellers går jeg alltid i jeans og en eller annen genser/skjorte, og sko MsSophie anbefalte meg å kjøpe fra Bianco. Et par brune skinnsko, tidligere lagt ut her til offentlig skue, og et par småkule casuals-greier som ser ut som noe de på plata går med - men det er jo åpenbart inn for tiden. Også de fra Bianco.

Sånn for å si noe om stil.

Skrevet

Gutta på plata er trendsettere, de følger alltid det hotteste.

Gå ned og sjekk hvilken jakke de gutta har, og du drar sporenstreks å kjøper deg en lik.

Da _vet_ du at du er in! ;o

Skrevet

Gutta på plata er trendsettere, de følger alltid det hotteste.

Gå ned og sjekk hvilken jakke de gutta har, og du drar sporenstreks å kjøper deg en lik.

Da _vet_ du at du er in! ;o

Eventuelt kan jeg sikkert få kjøpt en av deres for en billig penge. Da får jeg til og med lukta.

Skrevet

Eventuelt kan jeg sikkert få kjøpt en av deres for en billig penge. Da får jeg til og med lukta.

:) *lol*

Skrevet

:) *lol*

Men du har rett i at de er banebrytende. Hvem hadde trodd at deres utslitte klesstil for fem år siden i dag koster flesk i diverse butikker, skoene kjøpes slitte som faen og buksene til 1000 kroner henger knapt sammen når man kjøper dem.

Dette er sikkert vinteren hvor snowjogs får sin renessanse. :)

Skrevet

Men du har rett i at de er banebrytende. Hvem hadde trodd at deres utslitte klesstil for fem år siden i dag koster flesk i diverse butikker, skoene kjøpes slitte som faen og buksene til 1000 kroner henger knapt sammen når man kjøper dem.

Sånn sett burde jeg kanskje krisemaksimere med grønn dunjakke først som sist.

Skrevet

Sånn sett burde jeg kanskje krisemaksimere med grønn dunjakke først som sist.

Og Marius-genser :-)

Skrevet

Det er veldig vanskelig, men du kan ikke bomme om du velger en sort/koksgrå ullfrakk som er litt lenger enn en jakke. Det er utrolig sexy med velkledde menn, men det visste du nok.

Frakk og sort skerf i halsen får meg til å dåne, vinteren er definivt den beste tiden på året for å titte på menn :)

Skrevet

En tøff losjakke kan ikke bli feil. Den er varm, men ikke vanntett. I så fall må du over i allværskategorien antagelig.

Skrevet

Jepp, ingenting slår junkiestilen!

Du burde skaffe deg et par sprøyter i lomma også, og stille deg i suppekø hos frelsesarmeen, for å riktig få stilen inn i blodet ;o

Skal se det blir en flott junkie av deg til slutt også :)

Skrevet

Det er veldig vanskelig, men du kan ikke bomme om du velger en sort/koksgrå ullfrakk som er litt lenger enn en jakke. Det er utrolig sexy med velkledde menn, men det visste du nok.

Frakk og sort skerf i halsen får meg til å dåne, vinteren er definivt den beste tiden på året for å titte på menn :)

Jeg tror SDD har en litt røffere stil enn som så, ikke sant SDD?

Skrevet

Det er jo noe spesielt pen plagg, du kan helt fint gå med olabukse og ullgenser under f.eks, ingen begrensninger uten om slappe grilldresser.

Gjest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skrevet

Bianco er elendig kvalitet. Har sjelden opplevd at sko går i stykker etter EN sesong men det gjør altså disse etter min erfaring.

Skrevet

Sånne er litt kule. Så faktisk etter noe sånt i fjor, men i grått eller brunt.

Problemet er at jeg ikke fant det. Mulig jeg er helt på bærtur i forhold til hvilke butikker jeg går i.

Hvilke butikker bør jeg gå i i Oslo?

Skrevet

Den jakka kan brukes rought også.

Uten at jeg er så jævla rough. :)

Skrevet

Der har vi samme smak du!

Jeg er en annen
Skrevet

Bianco er elendig kvalitet. Har sjelden opplevd at sko går i stykker etter EN sesong men det gjør altså disse etter min erfaring.

Jepp, Bianco har noen kule modeller, men kvaliteten er elendig. Henger vel sammen med at de er ganske billige.

Skrevet

Den jakka kan brukes rought også.

Uten at jeg er så jævla rough. :)

Hva betyr rought?*green*

Skrevet

Sånne er litt kule. Så faktisk etter noe sånt i fjor, men i grått eller brunt.

Problemet er at jeg ikke fant det. Mulig jeg er helt på bærtur i forhold til hvilke butikker jeg går i.

Hvilke butikker bør jeg gå i i Oslo?

Om du er stinn av daler går du selvsagt på Kamikaze i Hegdehaugsveien. Ellers er jeg litt dårlig på manneklær, men Amundsen i Stortingsgaten har jo også sånt. Her snakker vi litt pris, men det er jo ting som varer og klassiske klær går aldri av moten.

Ellers kan man kanskje finne noe billig som er OK på endel kjedebutikker ala H&M.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...