Gå til innhold

Jakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bianco er elendig kvalitet. Har sjelden opplevd at sko går i stykker etter EN sesong men det gjør altså disse etter min erfaring.

Men så er de jo også umoderne etter en sesong så da er det vel greit da.

Skrevet

Bianco er elendig kvalitet. Har sjelden opplevd at sko går i stykker etter EN sesong men det gjør altså disse etter min erfaring.

Skriver under på den.

Irriterende at de har så mange tøffe sko. Eller sagt på en annen måte, irriterende at kvaliteten er så dårlig.

Skrevet

Om du er stinn av daler går du selvsagt på Kamikaze i Hegdehaugsveien. Ellers er jeg litt dårlig på manneklær, men Amundsen i Stortingsgaten har jo også sånt. Her snakker vi litt pris, men det er jo ting som varer og klassiske klær går aldri av moten.

Ellers kan man kanskje finne noe billig som er OK på endel kjedebutikker ala H&M.

Rockymerket hos H&M er faktisk av utrolig god kvalitet. Jeg kjøpte en ulljakke der til ca 700,- for noen år siden, som jeg travgikk med i tre vintre, da røk foret og den hang ikke så fint på lengre.

Skrevet

Som Velouria sier så er det bare lekkert med velkledde menn.

Småklassiske halvlange frakker kan være både posht og ikke fullt så posht, helt avhengig av bukse, skjerf og sko.

Det er utrolig viktig at fasongen passer din kropp, jeg har sett mange sikkert superdyre frakker som ser lånte ut, for de bare henger og slenger på eierne.

Skrevet

Småklassiske halvlange frakker kan være både posht og ikke fullt så posht, helt avhengig av bukse, skjerf og sko.

Det er utrolig viktig at fasongen passer din kropp, jeg har sett mange sikkert superdyre frakker som ser lånte ut, for de bare henger og slenger på eierne.

Helt rett - avstanden fra kul til Trond Viggos vaktmester er kortere enn du tror.

Gjest Tristann
Skrevet

Hva med ei raff rosa tynn sportsjakke? Det syns jeg er rålekkert.

Skrevet

Jean Paul? Ellers er cecily og velourias forslag ganske bra.

Skrevet

Helt rett - avstanden fra kul til Trond Viggos vaktmester er kortere enn du tror.

Nå snakker jeg IKKE om slike vaktmesterfrakker fra 80-tallet da.

Skrevet

Posht? Hadde en gutt brukt det ordet der hadde jeg automatisk antatt han var homse.

Skrevet

Det har du rett i, men jeg forventer ikke at sko skal holde i mer enn ett år eller så uansett.

Skrevet

Eh..hva betyr "posht"?

*blånd*

Skrevet

Om du er stinn av daler går du selvsagt på Kamikaze i Hegdehaugsveien. Ellers er jeg litt dårlig på manneklær, men Amundsen i Stortingsgaten har jo også sånt. Her snakker vi litt pris, men det er jo ting som varer og klassiske klær går aldri av moten.

Ellers kan man kanskje finne noe billig som er OK på endel kjedebutikker ala H&M.

Takktakk. Får ta turen til byen og titte litt når oktoberlønninga kommer. Septemberlønninga blir litt knapp. :)

Skrevet

Eh..hva betyr "posht"?

*blånd*

Egentlig så betyr det vel snobbete, men brukes mer som stilig og klassisk etter det jeg har fått med meg.

Skrevet

Posht? Hadde en gutt brukt det ordet der hadde jeg automatisk antatt han var homse.

Nå har det seg slik at jeg faktisk liker gutter ;-), akkurat det punktet stemmer.

Skrevet

Egentlig så betyr det vel snobbete, men brukes mer som stilig og klassisk etter det jeg har fått med meg.

aha - da lærte jeg noe nytt idag også ;-D

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg faktisk liker gutter ;-), akkurat det punktet stemmer.

Alle som bruker det ordet der liker gutter. Enten det er jenter eller gutter. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...