fresja Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg finn gorgonzolasaus til biff forleden, og det smakte kjempegodt. En av mine "medspisere" sa at det også var godt med denne osten til grillet/stekt laks. Selvfølgelig hadde de ikke denne osten på vår lokale butikk. Noen som vet hvilken ost som best erstatter den? I kveld tenkte jeg å ta laks (og evt litt grønnsaker) + litt ost på toppen og steke i folie i stekeovnen. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Gorgonzola er en en italiensk blåmuggost, og du kan nok bruke både fransk og norsk blåmuggost som erstatning. Men gorgonzola er ekstra god. ) 0 Siter
fresja Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Gorgonzola er en en italiensk blåmuggost, og du kan nok bruke både fransk og norsk blåmuggost som erstatning. Men gorgonzola er ekstra god. ) Takk for svar. Jeg kjøpte en Norzola i dag, så jeg får teste den. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Takk for svar. Jeg kjøpte en Norzola i dag, så jeg får teste den. Norzola funker godt, den også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.