Gå til innhold

Jeg stemmer Venstre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å gjøre en ny vri i år. Siden jeg er drittlei av både Bondevik, Jens og Erna, bestemte jeg meg for å sette meg inn i de mindre partienes program. Og, jeg har bestemt meg for Venstre. Ikke at det gjør noen forskjell, men det er tross alt Norges eldste parti.

Skrevet

Og stemmer du venstre, så er det i praksis å stemme på Krf og bondevik :-)

"........................................."

Skrevet

Og stemmer du venstre, så er det i praksis å stemme på Krf og bondevik :-)

"........................................."

Hvem skal man stemme på for å unngå Jens, da?

Skrevet

Om du stemmer Venstre blir du jo ikke kvitt hverken, Erna eller Bondevik, så da gjør du jo et godt valg.

Skrevet

Er det flisa med nytt brukernavn som fortsetter valgkampen sin her inne ;-)

Jeg foreslår at alle skriver (som jeg) hva de stemmer i overskrifta, så blir vi kvitt denne hjernevaskinga ;-)

Så skriv ditt parti i overskrifta(forandre overskrifta), f.eks: Jeg stemmer *navnet på partiet ditt*(om det er Sv, Ap, Frp eller hva det måtte være)!

Kom igjen!

Skrevet

Stemmer du venstre, så støtter du i alle fall Erna og Kjell Magne.

Skrevet

Jensemann vil vi da ikke bli kvitt vettø, han skal vi løfte opp og frem,hehe!

Skrevet

Jensemann vil vi da ikke bli kvitt vettø, han skal vi løfte opp og frem,hehe!

Trodde vedkommende var lei av han også, jeg :-)

Skrevet

Trodde vedkommende var lei av han også, jeg :-)

Jo, men da får vi overtale vedkommende om hvor kjekk og grei han er da vet du! ;)

Skrevet

Venstre, KrF, FrP - f.eks.

"....................................."

Gjest hold fred
Skrevet

Nå tror jeg at jeg spyr snart om du fortsetter denne Vingle-Venstre-kampanjen din her. Tror du vi er helst blåst i hodet?HOLD NÅ FRED med dette maset ditt, finn et annet sted å drive valgkampen en på dol(les:doktor online) :(((

Skrevet

Er det flisa med nytt brukernavn som fortsetter valgkampen sin her inne ;-)

Jeg foreslår at alle skriver (som jeg) hva de stemmer i overskrifta, så blir vi kvitt denne hjernevaskinga ;-)

Så skriv ditt parti i overskrifta(forandre overskrifta), f.eks: Jeg stemmer *navnet på partiet ditt*(om det er Sv, Ap, Frp eller hva det måtte være)!

Kom igjen!

Jeg skriver ALDRI anonymt - det kan sikkert webmaster bekrefte. Det er nok flere som kommer til å stemme Venstre på mandag - Jeg ville vært teit om jeg ville være "anonym" om noe jeg er stolt av da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...