Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt? Neppe.

Det fremgikk jo at han mente alt på hans liste! ;-)

Dessuten så var det vel neppe noen tvil om at det var humoristisk ment! *S*

Skrevet

Lamaer og alpakkae er skal værere bra,og eieren kan ta bilde av seansen,avseansen. Villige og nybarbrte.

De ahr viss en fisst wn skikkelig sikkert en bet godt til en sakk.

Ja, og det er altså østafjells at det er værst (har jeg hørt).

"...................................."

Skrevet

Må jo nesten det :-)

Evt. starte på Appendix A.

"..................................."

barbert pung, canesten, daske... er det slik en sånn liste fungerer? hørtes lurt ut ;)

Skrevet

barbert pung, canesten, daske... er det slik en sånn liste fungerer? hørtes lurt ut ;)

Uhmm......tror ikke jeg er helt med...:-)

"........................................."

Skrevet

Uhmm......tror ikke jeg er helt med...:-)

"........................................."

tenkte å fortsette ei eventuell liste. har du krysset av A-appendix fra lista di? dæven, du må ha avansert sex!! ;)

Skrevet

tenkte å fortsette ei eventuell liste. har du krysset av A-appendix fra lista di? dæven, du må ha avansert sex!! ;)

Med "appendix" men jeg "Tillegg" - sånn som står bak i bøkene (Appendix I, II / A, B etc.). Ikke blindtarmsex :-)

".........................................."

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Med "appendix" men jeg "Tillegg" - sånn som står bak i bøkene (Appendix I, II / A, B etc.). Ikke blindtarmsex :-)

LOL...:oD

Skrevet

hehe ;) oki. tenkte på tillegg, men var for opphengt i A-en ;D

Skrevet

vedlegg mener jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...