Gjest romler mest Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Hvilken er den nærmeste gratis innfartsparkeringen langs jernbanen inn til Oslo? Jeg vil parkere og ta toget inn, men ikke for langt ut. Rosenholm er en, det er innafor sone 1, for bilettprisens skyld. 0 Siter
Gemini Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Tror du finner oversikt over p-plasser ved hver av stasjonene som har dette, på nsb.no I alle fall har jeg funnet noe slikt der for en tid tilbake (temmelig lenge siden når jeg tenker meg om, men det burde jo fortsatt finnes der). 0 Siter
Gjest romler mest Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Tror du finner oversikt over p-plasser ved hver av stasjonene som har dette, på nsb.no I alle fall har jeg funnet noe slikt der for en tid tilbake (temmelig lenge siden når jeg tenker meg om, men det burde jo fortsatt finnes der). Hauketo stasjon var nærmest, men den er liten og kanskje fylt opp, Rosenholm er større. http://www.visveg.no 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ljan er vel den nærmeste... Lokaltoget til/fra Ski... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.