Gå til innhold

Hvis du har sansen for Venstre

Anbefalte innlegg

Gjest sentrumsvennlig
Skrevet

men likevel ønsker regjeringsskifte, så vil jeg anbefale å stemme Senterpartiet i steden. De to partiene har faktisk veldig mange like synspunkter, selv om de samarbeider med hver sin "fløy".

Kanskje ikke så rart, for de ligger jo begge relativt i sentrum.

Gjest arbeiderpartiet
Skrevet

og SV, ja forresten SP også, så kansje...

Gjest arbeiderpartiet
Skrevet

og hva er likt?

og flerkoneri :o

Skal vi se...er det noe mere jeg er for? jo, gratis dildo til alle over 60! ;)

Gjest Venstre denna gangen for meg!
Skrevet

Hvis man stemmer på SP så sier man nei til ulv! Hvis man stemmer på venstre så sier man JA:-) til ulv. Rovdyr politikken til V er bedre en SP.

Det er slike små ting som til slutt blir en sum, som igjen gjør at jeg velger venstre! Som sagt det er mange små saker sammen med de store som har fått meg til å velge venstre denne gangen.

Gjest sentrumsvennlig
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om jeg er for eller imot ulv.

Men en ting vet jeg: slike ting er bagateller i forhold til mye annet her i landet, og ikke minst i forhold til verden ellers!

Som det ble sagt i partidebatten på nrk i kveld: Velg et parti som i HOVED-linjer og verdier har samme ståsted som deg. Du vil aldri finne ett parti som du er enig med i alt uansett!

Innlegget lenger ned om storgingsvalg og ego-sentrisme syns jeg er viktig og bra!

Gjest Venstre denna gangen for meg!
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om jeg er for eller imot ulv.

Men en ting vet jeg: slike ting er bagateller i forhold til mye annet her i landet, og ikke minst i forhold til verden ellers!

Som det ble sagt i partidebatten på nrk i kveld: Velg et parti som i HOVED-linjer og verdier har samme ståsted som deg. Du vil aldri finne ett parti som du er enig med i alt uansett!

Innlegget lenger ned om storgingsvalg og ego-sentrisme syns jeg er viktig og bra!

helt enig med deg om at det er bagateller!

Men det er nå disse små bagatellene som til sammen med de store gjør at man enten velger det ene eller det andre:-)

Gjest Ny stemme
Skrevet

Kommer til å stemme venstre jeg også tror jeg. For første gang!

Skrevet

Kommer til å stemme venstre jeg også tror jeg. For første gang!

Oi så mange rare nye nick...samme person som driver valgkampen fortsatt.Nu er det nok.NOK!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...