Gjest Store sjanser for det Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er det muligheter for hvis du stemmer Høyre, KrF eller Venstre. Det er vel derfor han nekter å godta Bondevik som statsminister, fordi han selv ønsker den posten. 0 Siter
Gjest Carl / statsminister Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja jeg vil det, og jeg stemmer Frp. Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ? 0 Siter
Gjest Uff nei Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja, takk! Norge blir mer og mer rasistisk, hvilket helvete ville det ikke bli med han der i teten? Hvilke menneskeverdier står vi egentlig for? Nå begynner det å skli helt ut, skremmende! 0 Siter
illuminatum Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja jeg vil det, og jeg stemmer Frp. Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ? så da skal det vel være Jens som blir statsminister, uansett om borgelig vinner? 0 Siter
Gjest Uff nei Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja jeg vil det, og jeg stemmer Frp. Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ? "Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ?" Hahaha, går det i surr nå? 0 Siter
Gjest store sjanser for det Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja, takk! eh...mitt innlegg var faktisk ment som et skremsels-scenario...som dessverre lett kan bli realitet! 0 Siter
Gjest Uff nei Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 eh...mitt innlegg var faktisk ment som et skremsels-scenario...som dessverre lett kan bli realitet! Om det var meg du mente å svare nå,så forsto jeg hva du mente øverst. mitt svar under her var svar på noen av svarene du fikk. Eller var det ikke meg du mente å svare kansje?? * lettere forvirret* 0 Siter
Gjest store sjanser for det Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Om det var meg du mente å svare nå,så forsto jeg hva du mente øverst. mitt svar under her var svar på noen av svarene du fikk. Eller var det ikke meg du mente å svare kansje?? * lettere forvirret* Nei, he he, mitt svar står under Knarp sitt svar, og var derfor ment til ham/henne. 0 Siter
Gjest Uff nei Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Nei, he he, mitt svar står under Knarp sitt svar, og var derfor ment til ham/henne. Åhh, jeg trodde du trodde at jeg misforsto deg litt vanskelig å se hvem du kikker på når du snakker,hehe. Trodde svaret kom under feil nick sjø! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 eh...mitt innlegg var faktisk ment som et skremsels-scenario...som dessverre lett kan bli realitet! Det er selvsagt ingen fare for det. Men det er gøy å se at du selv innrømmer det er et skremselsscenario. Det sier noe om hvor uredelig venstresidens valgkampføring er. 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Norge blir mer og mer rasistisk, hvilket helvete ville det ikke bli med han der i teten? Hvilke menneskeverdier står vi egentlig for? Nå begynner det å skli helt ut, skremmende! HVA er det som begynner å skli ut?!?!?!?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.