Gå til innhold

Vil du ha Carl I Hagen som statsminister?

Anbefalte innlegg

Gjest Store sjanser for det
Skrevet

Det er det muligheter for hvis du stemmer Høyre, KrF eller Venstre.

Det er vel derfor han nekter å godta Bondevik som statsminister, fordi han selv ønsker den posten.

Gjest Carl / statsminister
Skrevet

Ja jeg vil det, og jeg stemmer Frp.

Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ?

Skrevet

Ja, takk!

Norge blir mer og mer rasistisk, hvilket helvete ville det ikke bli med han der i teten?

Hvilke menneskeverdier står vi egentlig for?

Nå begynner det å skli helt ut, skremmende!

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ?

så da skal det vel være Jens som blir statsminister, uansett om borgelig vinner?

Skrevet

"Jeg fatter ikke hvorfor andre enn det partiet som får fleste stemmer skal ha statsministeren ?"

Hahaha, går det i surr nå?

Gjest store sjanser for det
Skrevet

Ja, takk!

eh...mitt innlegg var faktisk ment som et skremsels-scenario...som dessverre lett kan bli realitet!

Skrevet

eh...mitt innlegg var faktisk ment som et skremsels-scenario...som dessverre lett kan bli realitet!

Om det var meg du mente å svare nå,så forsto jeg hva du mente øverst.

mitt svar under her var svar på noen av svarene du fikk.

Eller var det ikke meg du mente å svare kansje??

* lettere forvirret*

Gjest store sjanser for det
Skrevet

Om det var meg du mente å svare nå,så forsto jeg hva du mente øverst.

mitt svar under her var svar på noen av svarene du fikk.

Eller var det ikke meg du mente å svare kansje??

* lettere forvirret*

Nei, he he, mitt svar står under Knarp sitt svar, og var derfor ment til ham/henne.

Skrevet

Nei, he he, mitt svar står under Knarp sitt svar, og var derfor ment til ham/henne.

Åhh, jeg trodde du trodde at jeg misforsto deg :) litt vanskelig å se hvem du kikker på når du snakker,hehe.

Trodde svaret kom under feil nick sjø!

Skrevet

Det er selvsagt ingen fare for det.

Men det er gøy å se at du selv innrømmer det er et skremselsscenario. Det sier noe om hvor uredelig venstresidens valgkampføring er.

Skrevet

Norge blir mer og mer rasistisk, hvilket helvete ville det ikke bli med han der i teten?

Hvilke menneskeverdier står vi egentlig for?

Nå begynner det å skli helt ut, skremmende!

HVA er det som begynner å skli ut?!?!?!?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...